| MR 0101 - připojení CAN-L k FR je vadné |
| MR 0102 - Data z řídicí jednotky FR (řízení pohybu) jsou chybná. |
| MR 0104 - připojení CAN k FR je vadné |
| MR 0149 - Chyba parametrizace CAN |
| MR 0204 - CAN-High-wire k rámu SCR-modulu (Euro 4 nebo Euro 5) je vadný. |
| MR 0308 - Snímač polohy klikového hřídele, krátký k zemi |
| MR 0309 - Snímač polohy klikového hřídele, elektrické přerušení |
| MR 0310 - Snímač polohy klikového hřídele: Příliš slabý signál |
| MR 0311 - Snímač polohy klikového hřídele: Nesprávné načasování signálů klikového hřídele a vačkového hřídele. |
| MR 0312 - Snímač polohy klikového hřídele: Žádný signál |
| MR 0313 - Snímač polohy klikového hřídele: nesprávná polarita. |
| MR 0408 - Snímač polohy vačkového hřídele, zkratovaný k zemi |
| MR 0409 - Snímač polohy vačkového hřídele, elektrické přerušení |
| MR 0412 - Snímač polohy vačkového hřídele: Žádný signál |
| MR 0413 - Snímač polohy vačkového hřídele: špatná polarita |
| MR 0530 - Překročení rychlosti |
| MR 0612 - Neexistuje žádný signál „rychlost ventilátoru“. |
| MR 0631 - Rychlost ventilátoru je příliš nízká. |
| MR 0722 - Teplota po příliš vysokém katalyzátoru. |
| MR 0782 - Žádný katalyzátor. |
| MR 0788 - Teplota před katalyzátorem je příliš vysoká (překročena prahová hodnota 1). |
| MR 0789 - Teplota před katalyzátorem je příliš vysoká (překročena prahová hodnota 2). |
| MR 0797 - Teplota před katalyzátorem je příliš vysoká (snížený výkon motoru). |
| MR 0815 - Teplotní senzor před katalyzátorem má přerušený obvod nebo zkrat na kladnou hodnotu. |
| MR 0816 - Teplotní senzor před katalyzátorem má zkrat na kostru. |
| MR 0915 - Teplotní senzor za katalyzátorem má přerušený obvod nebo zkrat na kladnou hodnotu. |
| MR 0916 - Teplotní senzor za katalyzátorem má zkrat na kostru. |
| MR 1015 - Čidlo teploty oleje překročilo rozsah měření (zkrat k pozitivnímu, přerušení obvodu). |
| MR 1016 - Čidlo teploty oleje nedosáhlo minimální hodnoty rozsahu měření (zkrat k zemi). |
| MR 1115 - Čidlo teploty paliva překročilo rozsah měření (zkrat na kladný, elektrický obvod přerušený). |
| MR 1116 - Čidlo teploty paliva nedosáhlo minimální hodnoty rozsahu měření (zkrat k zemi). |
| MR 1215 - Kombinované čidlo - Plnicí tlak a teplota plnicího vzduchu ': teplotní čidlo, překročen měřicí rozsah (zkrat k pozitivnímu, odpojení elektrického obvodu) |
| MR 1216 - Kombinované čidlo - Plnicí tlak a teplota plnicího vzduchu ': teplotní čidlo, rozsah měření není dosažen (zkrat k zemi) |
| MR 1315 - Senzor atmosférického tlaku, rozsah měření překročen (zkrat ke kladnému, přerušení elektrického obvodu). |
| MR 1316 - Snímač atmosférického tlaku, nedosáhl minimální hodnoty rozsahu měření (zkrat k zemi). |
| MR 1415 - Kombinované čidlo - Plnicí tlak a teplota plnicího vzduchu ': tlakové čidlo, rozsah měření překročen (zkrat k pozitivnímu, odpojení elektrického obvodu) |
| MR 1416 - Kombinovaný snímač - Zvyšte tlak a teplotu plnicího vzduchu ': snímač tlaku, není dosaženo minima měřicího rozsahu (zkrat k zemi) |
| MR 1417 - Kombinované čidlo „plnící tlak a teplota výstupního vzduchu“: čidlo tlaku, naměřená hodnota nespolehlivá |
| MR 1515 - Čidlo teploty chladicí kapaliny, rozsah měření překročen (zkrat k pozitivnímu, přerušení elektrického obvodu). |
| MR 1516 - snímač teploty chladicí kapaliny, není dosaženo minimální hodnoty rozsahu měření (zkrat k zemi). |
| MR 1615 - Čidlo tlaku oleje, rozsah měření překročen (zkrat ke kladnému, přerušení elektrického obvodu). |
| MR 1616 - Čidlo tlaku oleje, nedosáhlo minimální hodnoty měřicího rozsahu (zkrat k zemi). |
| MR 1617 - snímač tlaku oleje, naměřená hodnota je nespolehlivá |
| MR 1715 - Kombinovaný vstup: rozsah měření překročen |
| MR 1716 - Kombinovaný vstup: není dosaženo minima rozsahu měření |
| MR 1717 - Kombinovaný vstup: Neplatný signál |
| MR 1818 - Vadný výbojový obvod |
| MR 1820 - překročení plnicího tlaku |
| MR 1822 - Teplota výstupního vzduchu překročena |
| MR 1873 - Rychlost turbodmychadla ovlivnila rovnoměrný pohyb. |
| MR 1874 - Odchylka žádané hodnoty pro nastavení tlaku nuceného vzduchu je příliš velká. |
| MR 1876 - Plnicí tlak pro režim brzdění nestačí. |
| MR 1878 - Vadný výbojový obvod |
| MR 1917 - Naměřená hodnota snímače tlaku paliva je nespolehlivá. |
| MR 2017 - Naměřená hodnota snímače tlaku oleje je nespolehlivá. |
| MR 2020 - Tlak oleje příliš nízký. |
| MR 2021 - Tlak oleje je příliš nízký. |
| MR 2026 - Hladina motorového oleje příliš vysoká nebo příliš nízká. |
| MR 2122 - příliš vysoká teplota chladicí kapaliny. |
| MR 2219 - svorka 15 řídicí jednotky MR nebo FR má elektrické přerušení. |
| MR 2319 - Svorka 50 řídicí jednotky MR nebo FR má přerušený elektrický obvod. |
| MR 2415 - Diferenční snímač tlaku paliva má přerušený obvod. |
| MR 2416 - Snímač diferenčního tlaku paliva má zkrat na kladnou zem. |
| MR 2509 - Snímač hladiny oleje: přerušený elektrický obvod |
| MR 2515 - Snímač hladiny oleje, krátký až kladný, měřící rozsah překročen |
| MR 2516 - Snímač hladiny oleje, zkratovaný k zemi, nedosahující minima měřicího rozsahu |
| MR 2517 - Snímač hladiny oleje: naměřená hodnota je nespolehlivá |
| MR 2612 - Snímač otáček turbodmychadla má přerušený obvod, zkrat na kostru, zkrat na kladný pól. |
| MR 2615 - Snímač otáček turbodmychadla má zkrat na kladnou hodnotu, přerušený obvod. |
| MR 2616 - Snímač rychlosti turbodmychadla má zkrat na kostru. |
| MR 2712 - Žádný signál rychlosti generátoru (časový limit). Nebo snímač rychlosti turbodmychadla má přerušený obvod, zkrat na kostru, zkrat na kladnou hodnotu (turbodmychadlo 2). |
| MR 2804 - senzor NOx má poruchu komunikace. |
| MR 2815 - Senzor NOx má zkrat na kladný, přerušený obvod. |
| MR 2816 - NOx senzor má zkrat na kostru. |
| MR 2971 - Příliš vysoké emise oxidů dusíku (překročena 1 prahová hodnota) |
| MR 2972 - Příliš vysoké emise oxidů dusíku (překročeny 2 prahové hodnoty) |
| MR 3015 - Senzor tlaku paliva, překročen rozsah měření (zkrat k pozitivnímu, přerušení obvodu) |
| MR 3016 - Čidlo tlaku paliva, není dosaženo minima rozsahu měření (zkrat k zemi) |
| MR 3115 - Čidlo teploty plnicího vzduchu 2 má přerušený obvod. |
| MR 3116 - Čidlo teploty plnicího vzduchu 2 má zkrat. |
| MR 3215 - Čidlo teploty výfukových plynů je elektricky přerušeno. |
| MR 3216 - Čidlo teploty výfukových plynů má zkrat. |
| MR 3332 - Čidlo teploty recirkulace výfukových plynů: hodnota mimo specifikovaný rozsah. |
| MR 3415 - Senzor vlhkosti vzduchu má zkrat na kladnou hodnotu, přerušený obvod. |
| MR 3416 - Senzor vlhkosti vzduchu má zkrat k zemi. |
| MR 3515 - Senzor teploty vzduchu má zkrat na kladnou hodnotu, přerušený obvod. |
| MR 3516 - Čidlo teploty vzduchu má zkrat na kostru. |
| MR 3604 - žádná zpráva CAN Teplota vzduchu '. |
| MR 3617 - Naměřená hodnota snímače okolní teploty je nespolehlivá. |
| MR 3706 - Aktivační ventil stlačeného vzduchu SCR má zkrat na kostru. |
| MR 3707 - Stlačený vzduch SCR na ventilu má zkrat k pozitivní hodnotě. |
| MR 3709 - Aktivační ventil stlačeného vzduchu SCR má přerušený elektrický obvod. |
| MR 3817 - Naměřené hodnoty teplotních senzorů na katalyzátoru jsou nespolehlivé. |
| MR 3906 - Čerpadlo AdBlue má zkrat na kostru. |
| MR 3907 - Čerpadlo AdBlue má zkrat na kladnou hodnotu. |
| MR 3909 - Čerpadlo AdBlue je přerušeno. |
| MR 4024 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4034 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4035 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4036 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4037 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4038 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4039 - Vadné ovládání startéru (koncový stupeň) |
| MR 4040 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4041 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4047 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4048 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4049 - neplatná parametrizace proporcionálních ventilů |
| MR 4050 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4051 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4052 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4053 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4054 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4056 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4058 - Byl změněn datový blok v řídicí jednotce motoru MR (PLD). |
| MR 4092 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4149 - Motorová brzda je nesprávně parametrizována. |
| MR 4200 - Proporcionální ventil 5 má zkrat na kladnou hodnotu. |
| MR 4201 - Proporcionální ventil 5 má zkrat k zemi. |
| MR 4202 - Proporcionální ventil 7 má zkrat k zemi. |
| MR 4203 - Proporcionální ventil 7 má přerušený obvod. |
| MR 4204 - Proporcionální ventil 7 má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 4205 - Senzor polohy škrticí klapky má elektrický obvod zkratovaný na kladný. |
| MR 4206 - Snímač polohy škrticí klapky má zkrat k zemi. |
| MR 4207 - Teplotní senzor před katalyzátorem oxidace nafty má zkrat na kladnou hodnotu, přerušený obvod. |
| MR 4208 - Teplotní senzor před katalyzátorem oxidace nafty má zkrat k zemi. |
| MR 4209 - Teplotní senzor za katalyzátorem oxidace nafty má zkrat na kladnou hodnotu, přerušený obvod. |
| MR 4210 - Teplotní senzor za katalyzátorem oxidace nafty má zkrat k zemi. |
| MR 4211 - Čidlo diferenčního tlaku před filtrem pevných částic má zkrat na kladnou hodnotu, došlo k přerušení elektrického obvodu. |
| MR 4212 - Snímač diferenčního tlaku před filtrem pevných částic má zkrat na kostru. |
| MR 4213 - Čidlo diferenciálního tlaku za filtrem pevných částic má zkrat na kladnou hodnotu, došlo k přerušení elektrického obvodu. |
| MR 4214 - Snímač diferenčního tlaku za filtrem pevných částic má zkrat na kostru. |
| MR 4215 - Diferenční tlak ve filtru pevných částic je příliš velký. |
| MR 4216 - Diferenční tlak ve filtru pevných částic je příliš nízký. |
| MR 4217 - Odchylka nastavení škrticí klapky příliš velká. |
| MR 4218 - Počáteční instalace škrticí klapky selhala. |
| MR 4219 - Difuzor ve stojanu AdBlue je ucpaný. |
| MR 4220 - Znečištěný dávkovač |
| MR 4221 - Vyhřívaný difuzor má přerušený obvod. |
| MR 4222 - Ohřev difuzoru má zkrat na zem. |
| MR 4223 - Zahřívání difuzoru má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 4224 - Interní chyba v řídicí jednotce |
| MR 4225 - Proporcionální řada ventilů 1 má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 4226 - Proporcionální řada ventilů 1 má zkrat k zemi. |
| MR 4227 - Interní porucha řídicí jednotky |
| MR 4228 - Chybějící komponenty SORT. |
| MR 4229 - Naměřená hodnota teplotních čidel SORT (pár A) je nespolehlivá. |
| MR 4230 - Naměřená hodnota teplotních senzorů SORT (pár B) je nespolehlivá. |
| MR 4231 - Filtr pevných částic není nainstalován. |
| MR 4232 - Naměřená hodnota snímače diferenčního tlaku před filtrem pevných částic je nespolehlivá. |
| MR 4233 - Naměřená hodnota snímače diferenčního tlaku po filtru pevných částic je nespolehlivá. |
| MR 4234 - příliš vysoké emise oxidů dusíku z neznámé příčiny (překročeny 2 prahové hodnoty) |
| MR 4235 - Emise oxidů dusíku jsou příliš vysoké kvůli nízké kvalitě AdBlue. |
| MR 4236 - Příliš vysoké oxidy dusíku kvůli nedostatečnému dávkování AdBlue |
| MR 4237 - Naměřená hodnota senzoru NOx je neplatná. |
| MR 4238 - Teplota ve filtru pevných částic je příliš nízká. |
| MR 4239 - Senzorová jednotka 1 v řídicí jednotce MR má zkrat. |
| MR 4240 - Senzorová jednotka 2 v řídicí jednotce MR má zkrat. |
| MR 4241 - Senzorová jednotka 1 v modulu SCR na rámu je zkratována. |
| MR 4242 - Senzorová jednotka 2 v modulu SCR na rámu je zkratována. |
| MR 4243 - Senzorová jednotka 3 v modulu SCR na rámu je zkratována. |
| MR 4244 - Porucha snímače NOx |
| MR 4245 - Vadná konstrukční jednotka „snímač NOx“. |
| MR 4246 - Počáteční emise oxidů dusíku příliš vysoké |
| MR 4247 - Vadná konstrukční jednotka „katalyzátor“. |
| MR 4248 - Špatná kvalita AdBlue nebo nedostatečné dávkování AdBlue |
| MR 4249 - Oxidy dusíku příliš vysoké |
| MR 4415 - Čidlo diferenciálního tlaku před filtrem pevných částic má zkrat na kladnou hodnotu, došlo k přerušení elektrického obvodu. |
| MR 4416 - Snímač diferenčního tlaku před filtrem pevných částic má zkrat na kostru. |
| MR 4805 - Řada 1 trysky čerpadla má krátký kladný. |
| MR 4806 - Zpětné čerpadlo vstřikovače řady 1 má zkrat na zem. |
| MR 4905 - Tryska čerpadla řady 2 má zkrat na kladnou hodnotu. |
| MR 4906 - Vstřikovače vratného čerpadla řady 2 mají zkrat na kostru. |
| MR 5026 - Válec čerpadlo-tryska 1: ventil se neotevře |
| MR 5027 - Válec čerpadlo-tryska 1: porucha ovládání |
| MR 5028 - Válec čerpadlo-tryska 1: zkrat |
| MR 5126 - Válec čerpadlo-tryska 2: ventil se neotevře |
| MR 5127 - Válec čerpadlo-tryska 2: porucha ovládání |
| MR 5128 - Válec čerpadlo-tryska 2: zkrat |
| MR 5226 - Válec čerpadlo-tryska 3: ventil se neotevře |
| MR 5227 - Tryskové čerpadlo válce 3: Porucha ovládání |
| MR 5228 - Válec čerpadlo-tryska 3: zkrat |
| MR 5326 - Válec čerpadlo-tryska 4: ventil se neotevře |
| MR 5327 - Válec čerpadlo-tryska 4: porucha ovládání |
| MR 5328 - Válec čerpadlo-tryska 4: zkrat |
| MR 5426 - Válec čerpadlo-tryska 5: ventil se neotevře |
| MR 5427 - Válec čerpadlo-tryska 5: porucha ovládání |
| MR 5428 - Válec trysky čerpadla 5: zkrat |
| MR 5526 - Válec čerpadlo-tryska 6: ventil se neotevře |
| MR 5527 - Tryskové čerpadlo válce 6: Porucha ovládání |
| MR 5528 - Válec trysky čerpadla 6: zkrat |
| MR 5626 - Válec čerpadlo-tryska 7: ventil se neotevře |
| MR 5627 - Válec 7 Tryskové čerpadlo: Porucha ovládání |
| MR 5628 - Válec čerpadlo-tryska 7: zkrat |
| MR 5726 - Válec čerpadlo-tryska 8: ventil se neotevře |
| MR 5727 - Válečkové 8 tryskové čerpadlo: Porucha ovládání |
| MR 5728 - Válec čerpadlo-tryska 8: zkrat |
| MR 5806 - Vytápění potrubí AdBlue má zkrat na zem. |
| MR 5807 - Potrubní vytápění AdBlue má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 5809 - Vyhřívané potrubí AdBlue má přerušený elektrický obvod. |
| MR 5869 - Topení potrubí AdBlue je vadné. |
| MR 5906 - Elektromagnetický ventil předehřevu nádrže AdBlue má zkrat na kostru. |
| MR 5907 - elektromagnetický ventil předehřevu nádrže AdBlue má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 5909 - Elektromagnetický ventil předehřívání AdBlue má přerušený okruh. |
| MR 5969 - Vadný ventil předehřevu nádrže AdBlue. |
| MR 6015 - snímač hladiny AdBlue má zkrat na kladný, přerušený obvod. |
| MR 6016 - snímač hladiny AdBlue má zkrat na kostru. |
| MR 6029 - Úroveň naplnění nádrže AdBlue je příliš nízká. |
| MR 6115 - Čidlo teploty nádrže AdBlue má zkrat na kladnou hodnotu, přerušený obvod. |
| MR 6116 - Teplotní čidlo nádrže AdBlue má zkrat na kostru. |
| MR 6169 - Čidlo teploty Plnění / Vadná teplota nádrže AdBlue je vadná. |
| MR 6293 - Interní chyba v modulu SCR na rámu |
| MR 6327 - Aktivace kontrolky OBD je přerušena. |
| MR 6409 - Topná příruba má přerušený elektrický obvod. |
| MR 6432 - Porucha vyhřívané příruby |
| MR 6506 - Diagnostický kabel odlučovače oleje má zkrat na kostru. |
| MR 6564 - Diagnostický vodič odlučovače oleje má přerušený obvod nebo zkrat na kladný pól. |
| MR 6678 - Vadný ventil recirkulace výfukových plynů. |
| MR 6679 - Teplotní rozdíl mezi výfukovými plyny a chladicí kapalinou není významný. |
| MR 6720 - Tlak AdBlue je příliš vysoký. |
| MR 6721 - Tlak AdBlue je příliš nízký. |
| MR 6770 - Pokles tlaku AdBlue během doběhu čerpadla je příliš nízký. |
| MR 6777 - Odběr proudu čerpadla AdBlue je příliš vysoký. |
| MR 6820 - Příliš vysoký tlak stlačeného vzduchu SCR. |
| MR 6821 - Příliš nízký tlak stlačeného vzduchu SCR. |
| MR 6883 - Přívod vzduchu do systému stlačeného vzduchu SCR je přerušen. |
| MR 6949 - Chyba parametru |
| MR 6994 - Systém následného zpracování výfukových plynů je deaktivován a diagnostický program je aktivní. |
| MR 6995 - Systém následného zpracování výfukových plynů je deaktivován a diagnostický program je aktivní. |
| MR 7006 - Proporcionální ventil 1 má zkrat k zemi. |
| MR 7007 - Proporcionální ventil 1 má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 7009 - Proporcionální ventil 1 má přerušený obvod. |
| MR 7106 - Elektromagnetický ventil 3: 1. stupeň ventilátoru má zkrat na kostru. |
| MR 7107 - Proporcionální ventil 3 má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 7109 - Elektromagnetický ventil 3: stupeň 1 ventilátoru má přerušený obvod. |
| MR 7112 - Elektromagnetický ventil 3: řazení nahoru - žádné otáčky ventilátoru |
| MR 7206 - Elektromagnetický ventil 4: stupeň ventilátoru 2 má zkrat na kostru. |
| MR 7207 - Proporcionální ventil 4 má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 7209 - Elektromagnetický ventil 4: stupeň ventilátoru 2 má přerušený obvod. |
| MR 7305 - Elektromagnetický ventil 2: Brzda dekompresního ventilu má zkrat na kladnou hodnotu. |
| MR 7306 - Elektromagnetický ventil 2: Brzda dekompresního ventilu má zkrat na kostru. |
| MR 7307 - Proporcionální ventil 2 má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 7309 - Proporcionální ventil 2 má přerušený obvod. |
| MR 7317 - Elektromagnetický ventil 2: dekompresní ventil má přerušený elektrický obvod nebo zkrat na kostru. |
| MR 7405 - Proporcionální ventil 5 má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 7408 - Proporcionální ventil 5 má zkrat k zemi. |
| MR 7542 - Zvýšené napětí baterie |
| MR 7543 - Nízké napětí baterie |
| MR 7606 - Proporcionální ventil 6 má zkrat k zemi. |
| MR 7609 - Proporcionální ventil 6 má přerušený obvod. |
| MR 7705 - Proporcionální řada ventilů 1 má zkrat ke kladnému. |
| MR 7708 - Proporcionální řada ventilů 1 má zkrat k zemi. |
| MR 7805 - Proporcionální řada ventilů 2 má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 7808 - Proporcionální řada ventilů 2 má zkrat k zemi. |
| MR 7905 - Proporcionální ventil řady modulu SCR na rámu má zkrat na kladnou hodnotu. |
| MR 7908 - Proporcionální ventil řady SCR na rámu má zkrat na kostru. |
| MR 8005 - svorka 50 k primárnímu relé (zkrat k pozitivnímu) |
| MR 8008 - svorka 50 na primárním relé (zkrat k zemi) |
| MR 8009 - svorka 50 na primární relé (elektrické přerušení) |
| MR 8033 - Vadné ovládací relé |
| MR 8039 - Vadné ovládání startéru (koncový stupeň) |
| MR 8086 - Nedochází k zapojení spouštěče |
| MR 8106 - Uzavírací ventil stlačeného vzduchu SCR má zkrat k zemi. |
| MR 8107 - Uzavírací ventil stlačeného vzduchu SCR má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 8109 - Uzavírací ventil stlačeného vzduchu SCR má přerušený obvod. |
| MR 8206 - Dávkovací ventil AdBlue má zkrat na kostru. |
| MR 8207 - Dávkovací ventil AdBlue má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 8209 - Dávkovací ventil AdBlue má přerušený elektrický obvod. |
| MR 8315 - Teplotní senzor AdBlue má zkrat na kladný, přerušený obvod. |
| MR 8316 - Teplotní senzor AdBlue má zkrat na kostru. |
| MR 8415 - Senzor tlaku AdBlue má zkrat na kladný elektrický obvod. |
| MR 8416 - Senzor tlaku AdBlue má zkrat na kostru. |
| MR 8417 - Naměřená hodnota snímače tlaku AdBlue je nespolehlivá. |
| MR 8515 - Snímač stlačeného vzduchu SCR má zkrat na kladnou hodnotu, přerušení obvodu. |
| MR 8516 - snímač stlačeného vzduchu SCR má zkrat na kostru. |
| MR 8517 - Naměřená hodnota snímače tlaku stlačeného vzduchu SCR je nespolehlivá. |
| MR 8690 - Spotřeba proudu AdBlue je příliš vysoká. |
| MR 8691 - Spotřeba proudu AdBlue je příliš nízká. |
| MR 8790 - Průměrná spotřeba AdBlue je příliš vysoká. |
| MR 8791 - Průměrná spotřeba AdBlue je příliš nízká. |
| MR 8896 - Tlak AdBlue nespolehlivý. |
| MR 8906 - Uzavírací ventil stlačeného vzduchu SCR má zkrat k zemi. |
| MR 8907 - Uzavírací ventil stlačeného vzduchu SCR má zkrat k pozitivnímu. |
| MR 8909 - Uzavírací ventil stlačeného vzduchu SCR má přerušený elektrický obvod. |
| MR 9044 - Válec Pump-Nozzle 1: upravit rovnoměrnost volnoběhu v oblasti omezení |
| MR 9045 - Injektor čerpadla válce 1: korekce pro jednotlivé válce v omezeném prostoru |
| MR 9144 - Válec čerpadlo-tryska 2: nastavení rovnoměrnosti volnoběhu v oblasti omezení |
| MR 9145 - Válec trysky čerpadla 2: korekce pro jednotlivé válce v omezené oblasti |
| MR 9244 - Válec čerpadlo-tryska 3: upravte rovnoměrnost volnoběhu v oblasti omezení |
| MR 9245 - Vstřikovací čerpadlo válce 3: korekce pro jednotlivé válce v omezeném prostoru |
| MR 9344 - Válec čerpadlo-tryska 4: upravte rovnoměrnost volnoběhu v oblasti omezení |
| MR 9345 - Pump nozzle cylinder 4: oprava pro jednotlivé válce v omezeném prostoru |
| MR 9444 - Válec čerpadlo-tryska 5: upravte rovnoměrnost volnoběhu v oblasti omezení |
| MR 9445 - Pump nozzle cylinder 5: oprava pro jednotlivé válce v omezeném prostoru |
| MR 9544 - Válec čerpadlo-tryska 6: upravte rovnoměrnost volnoběhu v oblasti omezení |
| MR 9545 - Pump nozzle cylinder 6: oprava pro jednotlivé válce v omezené oblasti |
| MR 9645 - válec trysky čerpadla 7; korekce pro jednotlivé válce v omezené oblasti |
| MR 9744 - Válec čerpadlo-tryska 8: upravte rovnoměrnost volnoběhu v oblasti omezení |
| MR 9745 - válec čerpadlo-tryska 8; korekce pro jednotlivé válce v omezené oblasti |
| MR 9846 - Chyba opravy na jednotlivých válcích |
| MR 9960 - Příliš mnoho kláves |
| MR 9961 - Ochranná funkce imobilizéru je aktivována, řídicí jednotka MR je blokována |
| MR 9962 - V jednotce MR je aktivována ochranná funkce imobilizéru |
| MR 9963 - Na datové sběrnici motoru chybí kód transpondéru |
| MR 9964 - na terminálu 50 chybí kód transpondéru |
| MR 9965 - Nevhodný klíč transpondéru |
| 0100 CAN-High připojení na systému FR je vadné |
| 0101 Připojení CAN-Low na systému FR je vadné |
| 0102 Data z řídicí jednotky FR obsahují chybu. |
| 0104 Připojení CAN k systému FR je vadné |
| 0149 Chyba parametrizace CAN |
| Snímač polohy klikového hřídele 0308: zkratovaný k zemi |
| 0309 Snímač polohy klikového hřídele: otevřený |
| Snímač polohy klikového hřídele 0310: signál je příliš nízký |
| Snímač polohy klikového hřídele 0311: synchronizace signálů z klikového hřídele a vačkového hřídele |
| obsahuje chybu |
| 0312 Snímač polohy klikového hřídele: žádný signál |
| 0313 Snímač polohy klikového hřídele: obrácená polarita |
| 0408 Snímač polohy vačkového hřídele: zkratovaný k zemi |
| 0409 Snímač polohy vačkového hřídele: otevřený |
| 0412 Snímač polohy vačkového hřídele: Žádný signál |
| 0413 Snímač polohy vačkového hřídele: obrácená polarita |
| 0530 Překročení rychlosti |
| 1015 Čidlo teploty oleje: překročen měřicí rozsah (krátký až kladný, otevřený) |
| 1016 Čidlo teploty oleje: není dosažen měřicí rozsah (zkrat k zemi) |
| 1115 Čidlo teploty paliva: překročen měřicí rozsah (krátký až kladný, otevřený) |
| 1116 Čidlo teploty paliva: není dosažen měřicí rozsah (zkrat k zemi) |
| 1215 Čidlo teploty přeplněného vzduchu: překročen rozsah měření (krátký až kladný, |
| přestávka) |
| 1216 Čidlo teploty přeplňovaného vzduchu: nebyl dosažen měřicí rozsah (zkrat k zemi) |
| 1315 Senzor atmosférického tlaku: překročen rozsah měření (krátký až kladný, otevřený) |
| 1316 Snímač atmosférického tlaku: nebyl dosažen měřicí rozsah (zkrat k zemi) |
| 1415 Senzor tlaku plnicího vzduchu: překročen rozsah měření (krátký až kladný, |
| přestávka) |
| 1416 Snímač tlaku plnicího vzduchu: nebyl dosažen měřicí rozsah (zkrat k zemi) |
| 1417 Čidlo tlaku plnicího vzduchu: Měřený parametr obsahuje chybu |
| 1515 Čidlo teploty chladicí kapaliny: překročen rozsah měření (zkrat k |
| plus přestávka) |
| 1516 Čidlo teploty chladicí kapaliny: Není dosažen rozsah měření (zkrat k |
| Hmotnost) |
| 1615 Čidlo tlaku oleje: měřicí rozsah překročen (krátký až kladný, otevřený) |
| 1616 Čidlo tlaku oleje: nebyl dosažen měřicí rozsah (zkrat k zemi) |
| 1617 Čidlo tlaku oleje: měřený parametr není spolehlivý |
| 1818 Vadný obvod smyčky |
| 1820 Zvýšení tlaku vzduchu příliš vysoké |
| Překročena teplota vzduchu 1822 |
| 1873 Rychlost otáčení turbodmychadla má chybu časování. |
| 1875 Příliš velká odchylka tlaku vzduchu |
| 1876 nebyl dosažen plnicí tlak pro brzdění |
| 2020 Tlak oleje příliš nízký |
| 2026 Hladina motorového oleje příliš vysoká nebo příliš nízká. |
| 2122 Teplota chladicí kapaliny je příliš vysoká |
| 2219 Svorka 15 řídicí jednotky MR nebo FR je otevřená |
| 2319 Svorka 50 řídicí jednotky MR nebo FR je otevřená |
| 2415 Snímač rozdílu tlaku paliva je otevřený. |
| 2416 Snímač rozdílu tlaku paliva má zkrat na kladný zkrat na zem |
| 2509 Snímač hladiny oleje: otevřený |
| 2515 Čidlo hladiny oleje: krátké až kladné, měřicí rozsah překročen |
| 2516 Snímač hladiny oleje: zkratovaný k zemi; nebyl dosažen měřicí rozsah |
| 2517 Čidlo hladiny oleje: měřený parametr nespolehlivý |
| 2612 Snímač rychlosti turbíny má otevřený obvod, zkrat na kladný, zkrat na |
| Hmotnost |
| 2712 Snímač rychlosti turbíny má otevřený obvod, zkrat na kladný, zkrat na |
| hmotnost (turbína 2) |
| 3015 Čidlo tlaku paliva: překročen rozsah měření (krátký až kladný, otevřený) |
| 3016 Čidlo tlaku paliva: Není dosažen měřicí rozsah (zkrat k zemi) |
| 4024-4048 Interní chyba v řídicí jednotce |
| 4049 Neplatná parametrizace proporcionálního ventilu |
| 4050-4056 Interní chyba v řídicí jednotce |
| 4058 Soubor dat v řídicí jednotce MR se mohl změnit. |
| 4805 Jedno z pístových čerpadel první řady má zkrat k pozitivní hodnotě |
| 4806 Zpětná vazba První pístové čerpadlo má zkrat na kostru |
| 4905 Jedno z pístových čerpadel druhé řady má zkrat k pozitivnímu |
| 4906 Pístová pístová pumpa druhé řady má zkrat k zemi |
| 5026 Válec 1 pístové čerpadlo: ventil neproudí |
| 5027 Plunžrové čerpadlo válce 1: porucha buzení |
| 5028 Válec pístového čerpadla 1: zkrat |
| 5126 Válec pístového čerpadla 2: ventil nemá průtok |
| 5127 Válec pístového čerpadla 2: porucha buzení |
| 5128 Válec pístového čerpadla 2: zkrat |
| Pístové čerpadlo 5226 3: Ventil nemá průtok |
| 5227 Pístové čerpadlo válce 3: porucha buzení |
| 5228 Válec pístového čerpadla 3: zkrat |
| 5326 Pístové čerpadlo válce 4: ventil nemá průtok |
| 5327 Pístové čerpadlo válce 4: porucha buzení |
| 5328 Válec pístového čerpadla 4: zkrat |
| 5426 Pístové čerpadlo válce 5: ventil není součástí dodávky |
| 5427 Válec pístového čerpadla 5: porucha buzení |
| 5428 Válec pístového čerpadla 5: zkrat |
| Pístové čerpadlo 5526 6: Ventil nemá průtok |
| Pístové čerpadlo 5527 6 válce: Porucha buzení |
| Pístové čerpadlo 5528 6: Zkrat |
| Pístové čerpadlo 5626 válce 7: Ventil nemá průtok |
| Píst pístu 5627 7: Porucha buzení |
| 5628 Válec pístového čerpadla 7: zkrat |
| Pístové čerpadlo 5726 válce 8: Ventil nemá průtok |
| Pístové čerpadlo válce 5727 8: Porucha buzení |
| Pístové čerpadlo válce 5728 8: Zkrat |
| Příruba 6409 má přírubu |
| 6506 Diagnostický kabel odlučovače oleje má zkrat na kostru |
| 6564 Diagnostický kabel odlučovače oleje má otevřený obvod, zkrat na kladný pól |
| 7006 Magnetický ventil 1: nastavení turbodmychadla (zkrat k zemi) |
| 7007 Proporcionální ventil 1 má zkrat k pozitivnímu |
| 7009 Magnetický ventil 1: nastavení turbodmychadla (otevřený okruh) |
| 7106 Elektromagnetický ventil 3: stupeň 1 ventilátoru má zkrat na kostru |
| 7107 Proporcionální ventil 3 má zkrat k pozitivnímu |
| Elektromagnetický ventil 7109 3: stupeň ventilátoru 1 je otevřený |
| 7112 Magnetický ventil 3: pohon ventilátoru se zvýšeným výkonem, bez otáček ventilátoru |
| 7206 Elektromagnetický ventil 4: stupeň ventilátoru 2 má zkrat na kostru |
| 7207 Proporcionální ventil 4 má zkrat k pozitivnímu |
| 7209 Elektromagnetický ventil 4: stupeň ventilátoru 2 je otevřený |
| 7305 Elektromagnetický ventil 2: brzda dekompresního ventilu má zkrat na kladnou hodnotu |
| 7306 Elektromagnetický ventil 2: Brzda dekompresního ventilu má zkrat na kostru |
| 7307 Proporcionální ventil 2 má zkrat k pozitivnímu |
| 7309 Proporcionální ventil 2 je otevřený. |
| 7317 Elektromagnetický ventil 2: brzda s dekompresním ventilem je otevřená nebo zkratovaná k zemi |
| 7405 Proporcionální ventil 5 má zkrat k pozitivnímu |
| 7408 Proporcionální ventil 5 má zkrat k zemi. |
| 7542 Příliš vysoké napětí baterie |
| 7543 Příliš nízké napětí baterie |
| 7609 Proporcionální ventil 6 je otevřený |
| 7705 Proporcionální ventil první řady má zkrat k pozitivnímu |
| 7708 Proporcionální ventil první řady má zkrat k zemi |
| 7805 Proporcionální ventil druhé řady má zkrat na kladnou hodnotu |
| 7808 Proporcionální ventil druhé řady má zkrat na kostru |
| 8005 Svorka relé spouštěče 50 (krátká až kladná) |
| 8008 Svorka relé spouštěče 50 (zkrat na kostru) |
| 8009 Svorka relé spouštěče 50 (otevřená) |
| 8033 Startovací relé vadné, mechanicky zamrzlé. |
| 8039 Vadné spuštění startéru (závěrečná fáze). |
| 8086 Startér není zapojen |
| Plunžrová pumpa 9044 1: Omezení volnoběžného klidu |
| 9045 Válec pístového čerpadla 1: vyrovnání jednoho válce omezeno |
| 9144 Válec pístového čerpadla 2: nastavení volnoběhu na volnoběh omezeno |
| 9145 Válec pístového čerpadla 2: vyrovnání jednoho válce omezeno |
| 9244 Válec pístového čerpadla 3: nastavení volnoběhu na volnoběh je omezené |
| 9245 Válcové pístové čerpadlo 3: Vyrovnání jednoho válce je omezeno |
| 9344 Pístové čerpadlo válce 4: nastavení volnoběhu při volnoběhu omezeno |
| 9345 Pístové čerpadlo pro válec 4: vyrovnání jednoho válce omezené |
| 9444 Válec pístového čerpadla 5: nastavení volnoběhu na volnoběh je omezené |
| 9445 Pístové čerpadlo pro válec 5: vyrovnání jednoho válce omezené |
| Plunžrová pumpa 9544 6: Omezení volnoběžného klidu |
| Pístové čerpadlo 9545 6 válce: Vyrovnávání jednoho válce je omezeno |
| 9644 Pístové čerpadlo válce 7: nastavení klidového stavu při volnoběhu je omezené |
| Pístové čerpadlo 9645 Cylinder 7: Vyrovnávání jednoho válce je omezeno |
| Pístové čerpadlo 9744 s válcem 8: Omezení volnoběžného klidu omezeno |
| Pístové čerpadlo 9745 s válcem 8: Vyrovnávání jednoho válce je omezené |
| 9846 Náhlé zastavení vyrovnání jednoho válce |
| 9960 Nadměrný počet klíčů |
| 9961 Je aktivována ochranná funkce zabraňující neoprávněnému nastartování motoru, jednotka |
| Ovládací prvky MR blokovány |
| 9962 Neautorizované blokování startu v MR systému aktivováno |
| 9963 Žádný přenos kódu transpondéru na sběrnici CAN motoru |
| 9964 Žádný přenos kódu transpondéru přes terminál 50 |
| 9965 Špatný klíč transpondéru |