| Číslo chyby | Název kódu DTC | Typ poruchy |
| P001676 | Poloha klikového hřídele - korelace s polohou vačkového hřídele | Nesprávná montážní poloha |
| P003A99 | Řídicí poloha přeplňování turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem „A“ překročila prahovou hodnotu pro trénink | Byl překročen limit parametrů |
| P004513 | Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem | Otevřený obvod |
| P004519 | Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem | Proud v obvodu nad prahovou hodnotou |
| P004577 | Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem | Požadovaná poloha je nedosažitelná |
| P004591 | Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem | Parametrické |
| P004592 | Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem | Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
| P00459A | Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem | Pracovní podmínky součásti nebo systému |
| P006964 | Korelace absolutního tlaku v zásobníku a barometrického tlaku | Porušení spolehlivosti signálu |
| P006E16 | Řídicí obvod napájecího napětí turbodmychadlo / turbodmychadlo "A" | Napětí v obvodu pod prahovou hodnotou |
| P006E17 | Řídicí obvod napájecího napětí turbodmychadlo / turbodmychadlo "A" | Napětí v obvodu nad prahovou hodnotou |
| P007011 | Čidlo venkovní teploty "A" | Zkrat na zem |
| P007015 | Čidlo venkovní teploty "A" | Zkrat na napětí baterie nebo přerušení obvodu |
| P008700 | Tlak v potrubí / systému rozvodu paliva je příliš nízký, řada 1 | Žádné informace o podtypu |
| P008800 | Tlak v potrubí / systému rozvodu paliva je příliš vysoký, řada 1 | Žádné informace o podtypu |
| P008A00 | Tlak v nízkotlakém palivovém systému je příliš nízký | Žádné informace o podtypu |
| P008B00 | Tlak v nízkotlakém palivovém systému je příliš vysoký | Žádné informace o podtypu |
| P008B97 | Tlak v nízkotlakém palivovém systému je příliš vysoký | Provoz součásti nebo systému je obtížný nebo zablokovaný |
| P009011 | Ovládání regulátoru tlaku paliva 1 | Zkrat na zem |
| P009012 | Ovládání regulátoru tlaku paliva 1 | Zkrat na napětí baterie |
| P009013 | Ovládání regulátoru tlaku paliva 1 | Otevřený obvod |
| P009400 | Únik v palivovém systému - malý únik | Žádné informace o podtypu |
| P009A00 | Teplota vzduchu při sání motoru - korelace | Žádné informace o podtypu |
| P009B11 | Kontrola uvolnění tlaku paliva | Zkrat na zem |
| P009B12 | Kontrola uvolnění tlaku paliva | Zkrat na napětí baterie |
| P009B13 | Kontrola uvolnění tlaku paliva | Otevřený obvod |
| P009B73 | Kontrola uvolnění tlaku paliva | Pohon se zasekl v zavřené poloze |
| P00AF41 | Výkonové charakteristiky řídicího modulu „A“ turbodmychadla / turbodmychadla | Celková chyba kontrolního součtu |
| P00C600 | Příliš nízký tlak v rozdělovacím potrubí paliva - otáčení klikového hřídele motoru | Žádné informace o podtypu |
| P010501 | Čidlo absolutního tlaku v potrubí / barometrický tlak | Obecná elektrická porucha |
| P010512 | Čidlo absolutního tlaku v potrubí / barometrický tlak | Zkrat na napětí baterie |
| P010513 | Čidlo absolutního tlaku v potrubí / barometrický tlak | Otevřený obvod |
| P010562 | Čidlo absolutního tlaku v potrubí / barometrický tlak | Chyba srovnání signálu |
| P011001 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu 1, řádek 1 | Obecná elektrická porucha |
| P011011 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu 1, řádek 1 | Zkrat na zem |
| P011013 | Čidlo teploty nasávaného vzduchu 1, řádek 1 | Otevřený obvod |
| P011501 | Čidlo teploty chladicí kapaliny motoru 1 | Obecná elektrická porucha |
| P011511 | Čidlo teploty chladicí kapaliny motoru 1 | Zkrat na zem |
| P011513 | Čidlo teploty chladicí kapaliny motoru 1 | Otevřený obvod |
| P01152A | Čidlo teploty chladicí kapaliny motoru 1 | Zaseknutý signál v dosahu |
| P012011 | Snímač polohy škrticí klapky / pedálu "A" | Zkrat na zem |
| P012012 | Snímač polohy škrticí klapky / pedálu "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P012800 | Termostat chladicí kapaliny (teplota chladicí kapaliny pod regulační teplotou termostatu) | Žádné informace o podtypu |
| P016800 | Teplota paliva v motoru je příliš vysoká | Žádné informace o podtypu |
| P016E00 | Řízení tlaku paliva v uzavřené smyčce na limitu je příliš vysoký tlak | Žádné informace o podtypu |
| P016F00 | Ovládání tlaku paliva v uzavřené smyčce na limitu je příliš nízký tlak | Žádné informace o podtypu |
| P018501 | Čidlo teploty paliva "B" | Obecná elektrická porucha |
| P018511 | Čidlo teploty paliva "B" | Zkrat na zem |
| P018513 | Čidlo teploty paliva "B" | Otevřený obvod |
| P018564 | Čidlo teploty paliva "B" | Porušení spolehlivosti signálu |
| P019001 | Snímač tlaku v potrubí rozdělovače paliva, řada 1 | Obecná elektrická porucha |
| P019011 | Snímač tlaku v potrubí rozdělovače paliva, řada 1 | Zkrat na zem |
| P019013 | Snímač tlaku v potrubí rozdělovače paliva, řada 1 | Otevřený obvod |
| P019062 | Snímač tlaku v potrubí rozdělovače paliva, řada 1 | Chyba srovnání signálu |
| P019064 | Snímač tlaku v potrubí rozdělovače paliva, řada 1 | Porušení spolehlivosti signálu |
| P019511 | Čidlo teploty motorového oleje "A" | Zkrat na zem |
| P019513 | Čidlo teploty motorového oleje "A" | Otevřený obvod |
| P019564 | Čidlo teploty motorového oleje "A" | Porušení spolehlivosti signálu |
| P01B901 | Čidlo teploty motorového oleje "B" | Obecná elektrická porucha |
| P01B911 | Čidlo teploty motorového oleje "B" | Zkrat na zem |
| P01B913 | Čidlo teploty motorového oleje "B" | Otevřený obvod |
| P020111 | Válec 1 tryska "A" | Zkrat na zem |
| P020112 | Válec 1 tryska "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P020113 | Válec 1 tryska "A" | Otevřený obvod |
| P020156 | Válec 1 tryska "A" | Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
| P020211 | Válec 2 vstřikovač "A" | Zkrat na zem |
| P020212 | Válec 2 vstřikovač "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P020213 | Válec 2 vstřikovač "A" | Otevřený obvod |
| P020256 | Válec 2 vstřikovač "A" | Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
| P020311 | Vstřikovač válce 3 "A" | Zkrat na zem |
| P020312 | Vstřikovač válce 3 "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P020313 | Vstřikovač válce 3 "A" | Otevřený obvod |
| P020356 | Vstřikovač válce 3 "A" | Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
| P020411 | Válec 4 tryska "A" | Zkrat na zem |
| P020412 | Válec 4 tryska "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P020413 | Válec 4 tryska "A" | Otevřený obvod |
| P020456 | Válec 4 tryska "A" | Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
| P020511 | Vstřikovač válce 5 "A" | Zkrat na zem |
| P020512 | Vstřikovač válce 5 "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P020513 | Vstřikovač válce 5 "A" | Otevřený obvod |
| P020556 | Vstřikovač válce 5 "A" | Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
| P020611 | Válec 6 tryska "A" | Zkrat na zem |
| P020612 | Válec 6 tryska "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P020613 | Válec 6 tryska "A" | Otevřený obvod |
| P020656 | Válec 6 tryska "A" | Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
| P021700 | Stav překročení teploty chladicí kapaliny motoru | Žádné informace o podtypu |
| P021800 | Stav teploty převodového oleje stoupá | Žádné informace o podtypu |
| P021900 | Stav překročení otáček motoru | Žádné informace o podtypu |
| P023400 | Stav přeplňování turbodmychadla / kompresoru | Žádné informace o podtypu |
| P024311 | Solenoid obtokového tlumiče "A" turbodmychadla / kompresoru | Zkrat na zem |
| P024312 | Solenoid obtokového tlumiče "A" turbodmychadla / kompresoru | Zkrat na napětí baterie |
| P024313 | Solenoid obtokového tlumiče "A" turbodmychadla / kompresoru | Otevřený obvod |
| P025612 | Vstřikovací ventil vstřikovače paliva | Zkrat na napětí baterie |
| P025614 | Vstřikovací ventil vstřikovače paliva | Zkrat na zem nebo otevřený |
| P025692 | Vstřikovací ventil vstřikovače paliva | Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
| P026A00 | Účinnost chladiče plnicího vzduchu je pod prahovou hodnotou | Žádné informace o podtypu |
| P029800 | Přebytečná teplota motorového oleje | Žádné informace o podtypu |
| P029900 | Nedostatečné přeplňování turbodmychadla / kompresoru | Žádné informace o podtypu |
| P02CC00 | Válec vstřikovače paliva 1 - stanovení korekce na minimálním limitu | Žádné informace o podtypu |
| P02CD00 | Válec vstřikovače paliva 1 - stanovení korekce na maximální hranici | Žádné informace o podtypu |
| P02CE00 | Válec vstřikovače paliva 2 - stanovení korekce na minimálním limitu | Žádné informace o podtypu |
| P02CF00 | Válec vstřikovače paliva 2 - stanovení korekce na maximální hranici | Žádné informace o podtypu |
| P02D000 | Válec vstřikovače paliva 3 - stanovení korekce na minimálním limitu | Žádné informace o podtypu |
| P02D100 | Válec vstřikovače paliva 3 - stanovení korekce na maximální hranici | Žádné informace o podtypu |
| P02D200 | Vstřikovací ventil válce 4 - stanovení korekce na minimálním limitu | Žádné informace o podtypu |
| P02D300 | Válec vstřikovače paliva 4 - stanovení korekce na maximální hranici | Žádné informace o podtypu |
| P02D400 | Válec vstřikovače paliva 5 - stanovení korekce na minimálním limitu | Žádné informace o podtypu |
| P02D500 | Válec vstřikovače paliva 5 - stanovení korekce na maximální hranici | Žádné informace o podtypu |
| P02D600 | Vstřikovací ventil válce 6 - stanovení korekce na minimálním limitu | Žádné informace o podtypu |
| P02D700 | Vstřikovací ventil válce 6 - stanovení korekce na maximální hranici | Žádné informace o podtypu |
| P02E011 | Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru | Zkrat na zem |
| P02E012 | Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru | Zkrat na napětí baterie |
| P02E013 | Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru | Otevřený obvod |
| P02E07C | Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru | Pomalá reakce |
| P02E09B | Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru | Vysoký / nadměrný průtok |
| P02E09C | Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru | Nízký / nedostatečný průtok |
| P02E601 | Snímač polohy regulátoru vstupu dieselového motoru | Obecná elektrická porucha |
| P02E612 | Snímač polohy regulátoru vstupu dieselového motoru | Zkrat na napětí baterie |
| P02E613 | Snímač polohy regulátoru vstupu dieselového motoru | Otevřený obvod |
| P02E697 | Snímač polohy regulátoru vstupu dieselového motoru | Provoz součásti nebo systému je obtížný nebo zablokovaný |
| P02E699 | Snímač polohy regulátoru vstupu dieselového motoru | Byl překročen limit parametrů |
| P03351F | Snímač polohy klikového hřídele "A" | Přerušovaný signál v obvodu |
| P033531 | Snímač polohy klikového hřídele "A" | Chybějící signál |
| P033538 | Snímač polohy klikového hřídele "A" | Nesprávná frekvence signálu |
| P034031 | Snímač polohy vačkového hřídele "A" - řada 1 nebo samostatný snímač | Chybějící signál |
| P034038 | Snímač polohy vačkového hřídele "A" - řada 1 nebo samostatný snímač | Nesprávná frekvence signálu |
| P04007C | Průtok recirkulace výfukových plynů "A" | Pomalá reakce |
| P04009B | Průtok recirkulace výfukových plynů "A" | Vysoký / nadměrný průtok |
| P04009C | Průtok recirkulace výfukových plynů "A" | Nízký / nedostatečný průtok |
| P040311 | Ovládání EGR "A" | Zkrat na zem |
| P040312 | Ovládání EGR "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P040313 | Ovládání EGR "A" | Otevřený obvod |
| P040341 | Ovládání EGR "A" | Celková chyba kontrolního součtu |
| P040371 | Ovládání EGR "A" | Pohon |
| P040392 | Ovládání EGR "A" | Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
| P040901 | Snímač diferenčního tlaku EGR | Obecná elektrická porucha |
| P040912 | Snímač diferenčního tlaku EGR | Zkrat na napětí baterie |
| P040913 | Snímač diferenčního tlaku EGR | Otevřený obvod |
| P040964 | Snímač diferenčního tlaku EGR | Porušení spolehlivosti signálu |
| P040A01 | Snímač teploty „A“ systému recirkulace výfukových plynů | Obecná elektrická porucha |
| P040A11 | Snímač teploty „A“ systému recirkulace výfukových plynů | Zkrat na zem |
| P040A13 | Snímač teploty „A“ systému recirkulace výfukových plynů | Otevřený obvod |
| P040A64 | Snímač teploty „A“ systému recirkulace výfukových plynů | Porušení spolehlivosti signálu |
| P041A11 | Obvod snímače teploty „B“ systému recirkulace výfukových plynů | Zkrat na zem |
| P041A12 | Obvod snímače teploty „B“ systému recirkulace výfukových plynů | Zkrat na napětí baterie |
| P041A2A | Obvod snímače teploty „B“ systému recirkulace výfukových plynů | Zaseknutý signál v dosahu |
| P042000 | Účinnost katalyzátorového systému je pod prahovou hodnotou | Žádné informace o podtypu |
| P047001 | Měřidlo tlaku výfukových plynů "A" | Obecná elektrická porucha |
| P047012 | Měřidlo tlaku výfukových plynů "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P047013 | Měřidlo tlaku výfukových plynů "A" | Otevřený obvod |
| P047064 | Měřidlo tlaku výfukových plynů "A" | Porušení spolehlivosti signálu |
| P047511 | Regulační ventil výfukového tlaku "A" | Zkrat na zem |
| P047512 | Regulační ventil výfukového tlaku "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P047513 | Regulační ventil výfukového tlaku "A" | Otevřený obvod |
| P047572 | Regulační ventil výfukového tlaku "A" | Aktuátor se zasekl v otevřené poloze |
| P048011 | Řídicí obvod ventilátoru 1 | Zkrat na zem |
| P048012 | Řídicí obvod ventilátoru 1 | Zkrat na napětí baterie |
| P048013 | Řídicí obvod ventilátoru 1 | Otevřený obvod |
| P048613 | Senzor „B“ systému EGR | Otevřený obvod |
| P049D99 | Řídicí poloha „A“ EGR překročila prahovou hodnotu pro výcvik | Byl překročen limit parametrů |
| P04D900 | Ovládání uzavřeného okruhu EGR na hranici - průtok je příliš malý | Žádné informace o podtypu |
| P04DA00 | Řízení uzavřeného okruhu EGR na hranici - průtok je příliš silný | Žádné informace o podtypu |
| P050011 | Rychlost vozidla na kole | Zkrat na zem |
| P050013 | Rychlost vozidla na kole | Otevřený obvod |
| P051A01 | Senzor tlaku v klikové skříni | Obecná elektrická porucha |
| P051A12 | Senzor tlaku v klikové skříni | Zkrat na napětí baterie |
| P051A13 | Senzor tlaku v klikové skříni | Otevřený obvod |
| P051A64 | Senzor tlaku v klikové skříni | Porušení spolehlivosti signálu |
| P052001 | Spínač tlaku oleje / relé "A" | Obecná elektrická porucha |
| P052012 | Spínač tlaku oleje / relé "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P052013 | Spínač tlaku oleje / relé "A" | Otevřený obvod |
| P052064 | Spínač tlaku oleje / relé "A" | Porušení spolehlivosti signálu |
| P052400 | Tlak motorového oleje je příliš nízký | Tlak motorového oleje je příliš nízký |
| P052607 | Obvod snímače rychlosti ventilátoru | Mechanické poruchy |
| P052612 | Obvod snímače rychlosti ventilátoru | Zkrat na napětí baterie |
| P053E00 | Tlak v klikové skříni - příliš vysoký | Žádné informace o podtypu |
| P054001 | Ovládání vstupního ohřívače vzduchu "A" | Obecná elektrická porucha |
| P054011 | Ovládání vstupního ohřívače vzduchu "A" | Zkrat na zem |
| P054013 | Ovládání vstupního ohřívače vzduchu "A" | Otevřený obvod |
| P054070 | Ovládání vstupního ohřívače vzduchu "A" | Při zapnutém pohonu se zablokuje |
| P05407F | Ovládání vstupního ohřívače vzduchu "A" | Po vypnutí se pohon zasekl |
| P054464 | Čidlo teploty výfukových plynů - řádek 1 Čidlo 1 | Porušení spolehlivosti signálu |
| P055A01 | Spínač tlaku oleje / relé "B" | Obecná elektrická porucha |
| P055A12 | Spínač tlaku oleje / relé "B" | Zkrat na napětí baterie |
| P055A13 | Spínač tlaku oleje / relé "B" | Otevřený obvod |
| P055A64 | Spínač tlaku oleje / relé "B" | Porušení spolehlivosti signálu |
| P055F00 | Tlak motorového oleje mimo rozsah | Žádné informace o podtypu |
| P05E311 | Obvod snímače / spínač parkovací brzdy | Zkrat na zem |
| P05E362 | Obvod snímače / spínač parkovací brzdy | Chyba srovnání signálu |
| P05E364 | Obvod snímače / spínač parkovací brzdy | Porušení spolehlivosti signálu |
| P061511 | Startovací relé | Zkrat na zem |
| P061512 | Startovací relé | Zkrat na napětí baterie |
| P061513 | Startovací relé | Otevřený obvod |
| P06279C | Ovládání palivového čerpadla "A" | Nízký / nedostatečný průtok |
| P064111 | Referenční napětí snímače "A" | Zkrat na zem |
| P064112 | Referenční napětí snímače "A" | Zkrat na napětí baterie |
| P06411C | Referenční napětí snímače "A" | Výstup z napěťového rozsahu v obvodu |
| P065111 | Referenční napětí snímače "V" | Zkrat na zem |
| P066601 | Interní teplotní senzor pro řídicí modul "A" | Obecná elektrická porucha |
| P066611 | Interní teplotní senzor pro řídicí modul "A" | Zkrat na zem |
| P06B016 | Napájecí napětí snímače "A" | Napětí v obvodu pod prahovou hodnotou |
| P06B017 | Napájecí napětí snímače "A" | Napětí v obvodu nad prahovou hodnotou |
| P06B316 | Napájení senzoru "B" | Napětí v obvodu pod prahovou hodnotou |
| P06B317 | Napájení senzoru "B" | Napětí v obvodu nad prahovou hodnotou |
| P06DA71 | Nastavení tlaku motorového oleje | Pohon |
| P06E616 | Napájecí napětí snímače "C" | Napětí v obvodu pod prahovou hodnotou |
| P06E617 | Napájecí napětí snímače "C" | Napětí v obvodu nad prahovou hodnotou |
| P073021 | Doporučený přenos | Amplituda signálu je menší než minimální |
| P073022 | Doporučený přenos | Amplituda signálu nad maximální hodnotou |
| P07307C | Doporučený přenos | Pomalá reakce |
| P100101 | Vypínač motoru | Obecná elektrická porucha |
| P100111 | Vypínač motoru | Zkrat na zem |
| P100112 | Vypínač motoru | Zkrat na napětí baterie |
| P100190 | Vypínač motoru | Ucpané v otevřené poloze |
| P100192 | Vypínač motoru | Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
| P100211 | Relé topení předehřívače | Zkrat na zem |
| P100212 | Relé topení předehřívače | Zkrat na napětí baterie |
| P100213 | Relé topení předehřívače | Otevřený obvod |
| P100701 | Indikátor vzduchového filtru | Obecná elektrická porucha |
| P100711 | Indikátor vzduchového filtru | Zkrat na zem |
| P100712 | Indikátor vzduchového filtru | Zkrat na napětí baterie |
| P100713 | Indikátor vzduchového filtru | Otevřený obvod |
| P101711 | Ventil pro vypouštění vody z paliva | Zkrat na zem |
| P101E11 | Ventil úplného blokování kanálu přenosu | Zkrat na zem |
| P101E12 | Ventil úplného blokování kanálu přenosu | Zkrat na napětí baterie |
| P101E13 | Ventil úplného blokování kanálu přenosu | Otevřený obvod |
| P102111 | Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) | Zkrat na zem |
| P102112 | Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) | Zkrat na napětí baterie |
| P102113 | Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) | Otevřený obvod |
| P108600 | Hladina oleje je mírně nízká | Žádné informace o podtypu |
| P109300 | Tlak motorového oleje je mírně nízký | Žádné informace o podtypu |
| P10C011 | Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) „2“ | Zkrat na zem |
| P10C012 | Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) „2“ | Zkrat na napětí baterie |
| P10C013 | Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) „2“ | Otevřený obvod |
| P10E100 | Diferenční tlak ve filtru částic je kritický | Žádné informace o podtypu |
| P10E200 | Diferenční tlak na filtru pevných částic mírně vysoký | Žádné informace o podtypu |
| P10F800 | Vzduchový filtr je ucpaný | Žádné informace o podtypu |
| P10FE00 | Zanesení filtru pevných částic - hromadění sazí středně vysoké - řada 1 | Žádné informace o podtypu |
| P110400 | Tovární nastavení | Žádné informace o podtypu |
| P110501 | Obvod záložního spínače "A" motoru | Obecná elektrická porucha |
| P110511 | Obvod záložního spínače "A" motoru | Zkrat na zem |
| P110512 | Obvod záložního spínače "A" motoru | Zkrat na napětí baterie |
| P110573 | Obvod záložního spínače "A" motoru | Pohon se zasekl v zavřené poloze |
| P111600 | Čidlo absolutního tlaku v nádrži je mírný přebytek | Žádné informace o podtypu |
| P111800 | Čidlo absolutního tlaku v kolektoru - silný přebytek | Žádné informace o podtypu |
| P111945 | Teplota sacího potrubí je na střední úrovni příliš vysoká | Selhání paměti programu |
| P111A00 | Příliš vysoká teplota sběrného sacího potrubí | Žádné informace o podtypu |
| P111D00 | Hladina chladicí kapaliny motoru je mírně nízká | Žádné informace o podtypu |
| P111E00 | Teplota chladicí kapaliny motoru je mírně vysoká | Žádné informace o podtypu |
| P112500 | Teplota motorového oleje - mírně vysoká | Žádné informace o podtypu |
| P112800 | Tlak oleje pro chlazení pístů je mírně nízký | Žádné informace o podtypu |
| P112900 | Teplota převodového oleje je mírně vysoká | Žádné informace o podtypu |
| P112B00 | Teplota pohonu turbodmychadla / turbodmychadla "A" | Žádné informace o podtypu |
| P112E00 | Teplota výfukových plynů mírně vysoká - řada 1 | Žádné informace o podtypu |
| P113411 | Odvzdušňovací ventil pro vstřikování paliva do systému následného zpracování výfukových plynů | Zkrat na zem |
| P113413 | Odvzdušňovací ventil pro vstřikování paliva do systému následného zpracování výfukových plynů | Otevřený obvod |
| P113472 | Odvzdušňovací ventil pro vstřikování paliva do systému následného zpracování výfukových plynů | Aktuátor se zasekl v otevřené poloze |
| P113473 | Odvzdušňovací ventil pro vstřikování paliva do systému následného zpracování výfukových plynů | Pohon se zasekl v zavřené poloze |
| P113500 | Tlak v klikové skříni je příliš vysoký vzhledem k atmosférickému tlaku | Žádné informace o podtypu |
| P113600 | Chyba kalibrace korelace senzorů NOx 1/2 - řádek 1 | Žádné informace o podtypu |
| P113711 | Olejový termostat | Zkrat na zem |
| P113712 | Olejový termostat | Zkrat na napětí baterie |
| P113713 | Olejový termostat | Otevřený obvod |
| P113F11 | Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana VECU | Zkrat na zem |
| P113F12 | Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana VECU | Zkrat na napětí baterie |
| P114000 | Řízení komprese brzd Volvo (VCB) - příliš nízká teplota oleje | Žádné informace o podtypu |
| P114101 | Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana ECM | Obecná elektrická porucha |
| P114113 | Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana ECM | Otevřený obvod |
| P114123 | Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana ECM | Trvale nízká úroveň signálu |
| P114124 | Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana ECM | Trvale vysoká úroveň signálu |
| P114411 | Strana vysokého napětí spouštěcího relé | Zkrat na zem |
| P114412 | Strana vysokého napětí spouštěcího relé | Zkrat na napětí baterie |
| P114413 | Strana vysokého napětí spouštěcího relé | Otevřený obvod |
| P114500 | Hladina redukčního činidla je mírně nízká | Žádné informace o podtypu |
| P114700 | Tlak v potrubí / systému rozvodu paliva, řada 1 - mírně příliš vysoký | Žádné informace o podtypu |
| P114B00 | Teplota pohonu turbodmychadla / turbodmychadla „A“ je příliš nízká | Žádné informace o podtypu |
| P114E00 | Teplota pohonu EGR mimo provozní rozsah | Žádné informace o podtypu |
| P115000 | Korelace napětí snímače / spínače „A“ / „D“ polohy škrticí klapky / polohy pedálu | Žádné informace o podtypu |
| P115100 | Nadměrná teplota systému následného zpracování | Žádné informace o podtypu |
| P115211 | Spouštění palivového čerpadla | Zkrat na zem |
| P115212 | Spouštění palivového čerpadla | Zkrat na napětí baterie |
| P115213 | Spouštění palivového čerpadla | Otevřený obvod |
| P115400 | Spojení mezi řídicím modulem nástavby „A“ a řídicím modulem sdruženého přístroje (IPC) | Žádné informace o podtypu |
| P117311 | Autorizační ventil rozsahu nízkého přenosu | Zkrat na zem |
| P117312 | Autorizační ventil rozsahu nízkého přenosu | Zkrat na napětí baterie |
| P117313 | Autorizační ventil rozsahu nízkého přenosu | Otevřený obvod |
| P117401 | Dotaz na rozsah přenosu | Obecná elektrická porucha |
| P117411 | Dotaz na rozsah přenosu | Zkrat na zem |
| P117412 | Dotaz na rozsah přenosu | Zkrat na napětí baterie |
| P117600 | Startér je deaktivován - teplota stoupá | Žádné informace o podtypu |
| P117700 | Startovací motor je deaktivován - převodovka není v neutrální poloze | Žádné informace o podtypu |
| P117800 | Startovací motor je deaktivován - rychlostní stupeň elektromotoru startovacího motoru je zaseknutý | Žádné informace o podtypu |
| P117900 | Startovací motor je deaktivován - pomocný náhon je aktivní | Žádné informace o podtypu |
| P117B01 | Spínač snímače teploty v motorovém prostoru | Obecná elektrická porucha |
| P117B11 | Spínač snímače teploty v motorovém prostoru | Zkrat na zem |
| P117B12 | Spínač snímače teploty v motorovém prostoru | Zkrat na napětí baterie |
| P117C00 | Požadovaný rozsah rychlostních stupňů je příliš vysoký | Žádné informace o podtypu |
| P117D00 | Požadovaný přenos ovladače je příliš nízký | Žádné informace o podtypu |
| P117E00 | Požadavek řidiče je příliš vysoký | Žádné informace o podtypu |
| P117F11 | Obtokový ventil hydraulického ventilu | Zkrat na zem |
| P117F12 | Obtokový ventil hydraulického ventilu | Zkrat na napětí baterie |
| P117F13 | Obtokový ventil hydraulického ventilu | Otevřený obvod |
| P203164 | Čidlo teploty výfukových plynů - řádek 1 Čidlo 2 | Porušení spolehlivosti signálu |
| P203A86 | Senzor hladiny činidla "A" | Neplatný signál |
| P203F00 | Úroveň reduktoru je nízká | Žádné informace o podtypu |
| P204F93 | Charakteristika systému SCR - porucha dávkování | Nefunguje |
| P207F9A | Kvalita redukčního činidla | Pracovní podmínky součásti nebo systému |
| P20D711 | Řízení přívodu paliva do systému následného zpracování výfukových plynů | Zkrat na zem |
| P20D713 | Řízení přívodu paliva do systému následného zpracování výfukových plynů | Otevřený obvod |
| P20D773 | Řízení přívodu paliva do systému následného zpracování výfukových plynů | Pohon se zasekl v zavřené poloze |
| P20DD01 | Čidlo tlaku paliva pro následnou úpravu výfukových plynů | Obecná elektrická porucha |
| P20DD12 | Čidlo tlaku paliva pro následnou úpravu výfukových plynů | Zkrat na napětí baterie |
| P20DD13 | Čidlo tlaku paliva pro následnou úpravu výfukových plynů | Otevřený obvod |
| P20EE00 | Účinnost katalyzátoru SCR NOx je pod prahovou hodnotou (řádek 1) | Žádné informace o podtypu |
| P20F400 | Spotřeba AdBlue je příliš nízká | Žádné informace o podtypu |
| P20F500 | Příliš velká spotřeba reduktoru | Žádné informace o podtypu |
| P210900 | Výkonové charakteristiky „A“ minimálního omezovače polohy plynu / pedálu | Žádné informace o podtypu |
| P213600 | Korelace napětí snímače / spínače „A“ / „C“ polohy škrticí klapky / polohy pedálu | Žádné informace o podtypu |
| P215A62 | Korelace rychlosti vozidla s rychlostí kol | Chyba srovnání signálu |
| P215A64 | Korelace rychlosti vozidla s rychlostí kol | Porušení spolehlivosti signálu |
| P216300 | Výkonové charakteristiky snímače maximálního limitu "A" polohy škrticí klapky / pedálu | Žádné informace o podtypu |
| P220012 | Čidlo NOx - čidlo řady 1 | Zkrat na napětí baterie |
| P220013 | Čidlo NOx - čidlo řady 1 | Otevřený obvod |
| P22001C | Čidlo NOx - čidlo řady 1 | Výstup z napěťového rozsahu v obvodu |
| P220064 | Čidlo NOx - čidlo řady 1 | Porušení spolehlivosti signálu |
| P220093 | Čidlo NOx - čidlo řady 1 | Nefunguje |
| P222601 | Obvod barometrického tlaku | Obecná elektrická porucha |
| P222612 | Obvod barometrického tlaku | Zkrat na napětí baterie |
| P222613 | Obvod barometrického tlaku | Otevřený obvod |
| P222664 | Obvod barometrického tlaku | Porušení spolehlivosti signálu |
| P225C00 | Vlastnosti senzoru NOx - signalizace vysoké úrovně - senzor 1. řady 1 | Žádné informace o podtypu |
| P225D00 | Charakteristika senzoru NOx - nízká úroveň signálu - senzor 1. řady 1 | Žádné informace o podtypu |
| P225E67 | Vlastnosti senzoru NOx - signalizace vysoké úrovně - senzor 1. řady 2 | Chybný signál po události |
| P225F00 | Charakteristika senzoru NOx - nízká úroveň signálu - senzor 1. řady 2 | Žádné informace o podtypu |
| P226401 | Senzor vody v palivu | Obecná elektrická porucha |
| P226411 | Senzor vody v palivu | Zkrat na zem |
| P226413 | Senzor vody v palivu | Otevřený obvod |
| P228D72 | Regulátor tlaku paliva 1 překročil kontrolní limity - příliš vysoký tlak | Aktuátor se zasekl v otevřené poloze |
| P228E00 | Regulátor tlaku paliva 1 překročil tréninkové limity - příliš nízký tlak | Žádné informace o podtypu |
| P228F00 | Regulátor tlaku paliva 1 překročil tréninkové limity - příliš vysoký tlak | Žádné informace o podtypu |
| P229E12 | Čidlo NOx - čidlo 1. řady 2 | Zkrat na napětí baterie |
| P229E13 | Čidlo NOx - čidlo 1. řady 2 | Otevřený obvod |
| P229E1C | Čidlo NOx - čidlo 1. řady 2 | Výstup z napěťového rozsahu v obvodu |
| P229E64 | Čidlo NOx - čidlo 1. řady 2 | Porušení spolehlivosti signálu |
| P229E93 | Čidlo NOx - čidlo 1. řady 2 | Nefunguje |
| P22FB92 | Specifikace senzoru NOx - senzor - řada 1, senzor 1 | Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
| P22FE00 | Specifikace senzoru NOx - senzor - řada 1, senzor 2 | Žádné informace o podtypu |
| P242800 | Příliš vysoká teplota výfukového plynu | Žádné informace o podtypu |
| P242A64 | Čidlo teploty výfukových plynů - řada 1, snímač 3 | Porušení spolehlivosti signálu |
| P244A00 | Diferenční tlak na dodatečnou úpravu filtru pevných částic 1 je příliš malý (řádek 1) | Žádné informace o podtypu |
| P244B00 | Diferenční tlak na následném zpracování filtru pevných částic 1 je příliš velký (řádek 1) | Žádné informace o podtypu |
| P244C00 | Teplota výfukových plynů je příliš nízká na regeneraci filtru pevných částic (řádek 1) | Žádné informace o podtypu |
| P245264 | Čidlo tlaku filtru pevných částic "A" | Porušení spolehlivosti signálu |
| P245700 | Účinnost chladicí kapaliny v systému recirkulace výfukových plynů je pod prahovou hodnotou | Žádné informace o podtypu |
| P246300 | Ucpaný filtr pevných částic - akumulace sazí - řádek 1 | Žádné informace o podtypu |
| P249D00 | Řízení vstřikování redukčního činidla v uzavřené smyčce na hranici - průtok je příliš malý | Žádné informace o podtypu |
| P249E00 | Vstřikování redukčního činidla v uzavřené smyčce na hranici - průtok je příliš vysoký | Žádné informace o podtypu |
| P249F92 | Nadměrná doba pro přepnutí do režimu řízení regenerace filtru pevných částic s uzavřenou smyčkou | Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
| P24A000 | Řízení regenerace DPF v uzavřené smyčce na hranici - teplota je příliš nízká | Žádné informace o podtypu |
| P24A100 | Řízení regenerace DPF v uzavřené smyčce na hranici - teplota je příliš vysoká | Žádné informace o podtypu |
| P24A200 | Regenerace filtru pevných částic není dokončena (řádek 1) | Žádné informace o podtypu |
| P24A400 | Zanesení filtru pevných částic - nahromadění sazí příliš velké (řada 1) | Žádné informace o podtypu |
| P250A11 | Snímač hladiny motorového oleje | Zkrat na zem |
| P250A13 | Snímač hladiny motorového oleje | Otevřený obvod |
| P250F00 | Hladina motorového oleje je příliš nízká | Žádné informace o podtypu |
| P253901 | Obvod snímače nízkého tlaku paliva | Obecná elektrická porucha |
| P253912 | Obvod snímače nízkého tlaku paliva | Zkrat na napětí baterie |
| P253913 | Obvod snímače nízkého tlaku paliva | Otevřený obvod |
| P255601 | Snímač / relé hladiny chladicí kapaliny motoru | Obecná elektrická porucha |
| P255611 | Snímač / relé hladiny chladicí kapaliny motoru | Zkrat na zem |
| P255612 | Snímač / relé hladiny chladicí kapaliny motoru | Zkrat na napětí baterie |
| P255613 | Snímač / relé hladiny chladicí kapaliny motoru | Otevřený obvod |
| P256000 | Hladina chladicí kapaliny motoru - nízká | Žádné informace o podtypu |
| P256214 | Řídicí poloha přeplňování turbodmychadla snímače „A“ | Zkrat na zem nebo otevřený |
| P256214 | Řídicí poloha přeplňování turbodmychadla snímače „A“ | Zkrat na zem nebo otevřený |
| P259C00 | Nadměrná doba pro vstup do řízení přeplňování turbodmychadla „A“ v uzavřené smyčce | Žádné informace o podtypu |
| P25A911 | Řídit přívod oleje pro chladicí písty | Zkrat na zem |
| P25A912 | Řídit přívod oleje pro chladicí písty | Zkrat na napětí baterie |
| P25A913 | Řídit přívod oleje pro chladicí písty | Otevřený obvod |
| P25A971 | Řídit přívod oleje pro chladicí písty | Pohon |
| P25AE00 | Tlak oleje pro chlazení pístů je příliš nízký | Žádné informace o podtypu |
| P260011 | Řídicí obvod / přerušení čerpadla chladicí kapaliny | Zkrat na zem |
| P260012 | Řídicí obvod / přerušení čerpadla chladicí kapaliny | Zkrat na napětí baterie |
| P260013 | Řídicí obvod / přerušení čerpadla chladicí kapaliny | Otevřený obvod |
| P268111 | Ovládání obtokového ventilu „A“ chladicí kapaliny motoru | Zkrat na zem |
| P268112 | Ovládání obtokového ventilu „A“ chladicí kapaliny motoru | Zkrat na napětí baterie |
| P268113 | Ovládání obtokového ventilu „A“ chladicí kapaliny motoru | Otevřený obvod |
| P269711 | Vstřikovací tryska paliva "A" | Zkrat na zem |
| P269713 | Vstřikovací tryska paliva "A" | Otevřený obvod |
| P269773 | Vstřikovací tryska paliva "A" | Pohon se zasekl v zavřené poloze |
| P26977A | Vstřikovací tryska paliva "A" | Únik kapaliny nebo porucha těsnění |
| P2A1612 | Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "D" (vačka / rotor / tryska) | Zkrat na napětí baterie |
| P2A1614 | Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "D" (vačka / rotor / tryska) | Zkrat na zem nebo otevřený |
| P2A1692 | Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "D" (vačka / rotor / tryska) | Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
| P2A1E12 | Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "F" (vačka / rotor / vstřikovač) | Zkrat na napětí baterie |
| P2A1E14 | Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "F" (vačka / rotor / vstřikovač) | Zkrat na zem nebo otevřený |
| P2A1E92 | Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "F" (vačka / rotor / vstřikovač) | Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
| U000188 | Komunikační síť CAN Backbone bus 2 | Bus Off |
| U001088 | CAN páteřní sběrnice 1 komunikační sítě | Bus Off |
| U008088 | Komunikace Podsíť motoru automobilu | Bus Off |
| U010100 | Ztráta komunikace s TECU | Žádné informace o podtypu |
| U010A00 | Ztráta komunikace s modulem A recirkulace výfukových plynů | Žádné informace o podtypu |
| U010C00 | Komunikace s řídicím modulem turbodmychadla / kompresoru je přerušena | Žádné informace o podtypu |
| U012100 | Komunikace s protiblokovacím systémem (ABS) | Žádné informace o podtypu |
| U012900 | Ztráta komunikace s řídicím modulem brzdy | Žádné informace o podtypu |
| U014100 | Ztráta spojení s VMCU | Žádné informace o podtypu |
| U014200 | Ztráta spojení s řídicím modulem karoserie "B" | Žádné informace o podtypu |
| U015500 | Komunikace s řídicím modulem sdruženého přístroje (IPC) je přerušena | Žádné informace o podtypu |
| U016700 | Ztráta komunikace s řídicím modulem imobilizéru automobilu | Žádné informace o podtypu |
| U029D00 | Komunikace se senzorem NOx „A“ je přerušena | Žádné informace o podtypu |
| U029E00 | Komunikace se senzorem NOx „B“ je přerušena | Žádné informace o podtypu |
| U032300 | Nekompatibilita softwaru s řídicím modulem palubní desky | Žádné informace o podtypu |
| U033100 | Nekompatibilita softwaru s řídicím modulem nástavby „A“ | Žádné informace o podtypu |
| U042600 | Z řídicího modulu imobilizéru vozu nespolehlivá data | Žádné informace o podtypu |
| U116600 | Ztráta komunikace s CIOM | Žádné informace o podtypu |
| U116900 | Ztráta spojení s DACU | Žádné informace o podtypu |
| U116B00 | Komunikace s TCM na vysokorychlostní komunikační sběrnici CAN | Žádné informace o podtypu |
| U116C00 | Komunikace s TCM na sběrnici CAN elektrárny je přerušena | Žádné informace o podtypu |
| U116F00 | Komunikace s řídicím modulem dodávky redukčního činidla přes podsíť motoru je přerušena | Žádné informace o podtypu |
| U117100 | Komunikace s řídicí jednotkou nástavby přes vysokorychlostní komunikační sběrnici CAN | Žádné informace o podtypu |
| U117300 | Komunikace s řídicí jednotkou IPC prostřednictvím vysokorychlostní komunikační CAN | Žádné informace o podtypu |
| U117888 | Sběrnice komunikačního systému CAN bus | Bus Off |
| U1FFF68 | Tovární režim aktivní | Podrobnosti události |
| U300001 | Elektronický řídicí modul | Obecná elektrická porucha |
| U300041 | Elektronický řídicí modul | Celková chyba kontrolního součtu |
| U300044 | Elektronický řídicí modul | Selhání datové paměti |
| U300045 | Elektronický řídicí modul | Selhání paměti programu |
| U300049 | Elektronický řídicí modul | Interní porucha elektroniky |
| U300257 | Identifikační číslo vozidla | Neplatná / nekompatibilní softwarová součást |