Chybové kódy Volvo PID
|
| KÓD CHYBY |
Označení poruchy |
FMI |
Popis poruchy |
| PID 21 |
Ventilátor motoru, rychlost otáčení |
3 |
Vysokonapěťový kontakt EECU EA6. Obvod plus nebo zkrat při vysokém napětí. |
| 8 |
Údaje o neobvyklém tempu. Hodnota (frekvence, šířka nebo perioda) modulace šířky impulzu je nesprávná. |
| PID 26 |
Vypočteno jako procento otáček ventilátoru chlazení motoru. |
3 |
Elektronická řídicí jednotka motoru kontaktů vysokého napětí. Obvod plus nebo zkrat při vysokém napětí. |
| 8 |
Údaje o neobvyklém tempu. Hodnota (frekvence, šířka nebo perioda) modulace šířky impulzu je nesprávná. |
| PID 27 |
Chladič recirkulace výfukových plynů snímače (EGR) 1 |
3 |
Napěťový kontakt EECU EB24 přesahuje 4,65 palce. Obvod plus nebo zkrat při vysokém napětí. Snížený výkon. EGR uzavřen. |
| 5 |
EECU napěťový kontakt EB24 pod 0,14 b. Motor ECU nevidí žádný signál, signální obvod otevřeného obvodu. Snížený výkon, EGR uzavřen. |
| 7 |
Motor ECU registruje mechanickou poruchu ventilu EGR. Problémy s otevřením ventilu. |
| 12 |
Motor ECU registruje mechanickou poruchu ventilu EGR. Problém s uzavřením EGR ventilu |
| PID 45 |
Před spuštěním ohřívač vzduchu. |
3 |
Napětí na pin ECU motoru je vyšší než hodnota v 5. Circuit plus, nebo zkrat při vysokém napětí. Obtížný start v chladném počasí. |
| 4 |
Napětí na pin ECU motoru pod hodnotou 4 c. nízkonapěťový obvod mezi relé a ECU, zkrat na řetězu s nižším napětím. |
| 5 |
Napětí na pin ECU motoru pod 0,14 palce. Otevřený obvod, výstup je deaktivován. |
| PID 49 |
ABS (protiblokovací systém brzd). |
9 |
Elektronická řídicí jednotka ABS není schopna ověřit stav systému. Porucha v elektronické řídicí jednotce nebo problém v kanálu přenosu dat. |
| PID 81 |
Porovnání tlaku filtru pevných částic. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 3 |
Vysokonapěťové kontakty kontaktujte EECU. Obvod plus nebo zkrat při vysokém napětí. |
| 5 |
Nízké napětí na kontaktu EECU. Proud je pod normálem, zlom v obvodech. |
| 12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| PID 84 |
Rychlost vozidla je v pohybu. |
9 |
Elektronická řídicí jednotka VECU není schopna ověřit stav systému. Porucha v elektronické řídicí jednotce nebo problém v kanálu přenosu dat. |
| PID 85 |
Adaptivní tempomat. |
9 |
Elektronická řídicí jednotka, ACC není schopen ověřit stav systému. Porucha v elektronické řídicí jednotce nebo problém v kanálu přenosu dat. |
| PID 91 |
Poloha plynového pedálu, v procentech. |
9 |
Elektronická řídicí jednotka VECU není schopna ověřit stav systému. Porucha v elektronické řídicí jednotce nebo problém v kanálu přenosu dat. |
| PID 94 |
Tlak v palivovém systému vozidla. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 3 |
Vysoké napětí EECU, kontaktujte napětí EB 16 nad 4,75 b. obvod plus, nebo zkrat při vysokém napětí. |
| 5 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EB 16 pod 0,3 b. zlomení napájecího kabelu. |
| 7 |
Tlak v palivovém systému vozidla, pod tabulkovou hodnotou. |
| PID 97 |
Indikátor přítomnosti vody v palivu. |
3 |
Vysoké napětí EECU, kontaktujte napětí EB8 nad 91% napětí baterie. Obvod plus nebo zkrat při vysokém napětí. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EB8 pod 5% napětí baterie. Nízkonapěťový obvod mezi indikátorem a ECU, zkrat na řetězu s nižším napětím. |
| PID 98 |
Ukazatel hladiny oleje v motoru automobilu. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EB8 pod 0,5. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU, kontaktujte EB8. Přerušení napájecího kabelu. |
| PID 100 |
Ukazatel tlaku motorového oleje v autě. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 3 |
Vysoké napětí EECU, kontaktujte napětí EB 11 nad 4,75 palce. Zkrat na napětí baterie, nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU, kontaktujte EB11. Přerušení napájecího kabelu. |
| PID 102 |
Indikace plnicího tlaku v motoru vozu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 3 |
Vysoké napětí EECU, kontaktujte napětí EA 22 nad 4,75 palce. Zkrat na napětí baterie, nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU, kontaktujte EA22. Přerušení napájecího kabelu. |
| PID 103 |
Indikace otáček turbodmychadla v motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 9 |
Elektronická řídicí jednotka VECU není schopna ověřit stav systému. Porucha v elektronické řídicí jednotce nebo problém v kanálu přenosu dat. |
| 11 |
Signál odečtu otáček turbodmychadla zcela chybí. Poškozená nebo vadná součást elektroinstalace. |
| PID 105 |
Odečet teploty plnicího vzduchu v motoru automobilu. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EA22 pod 0,02. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU, kontaktujte EA22. Přerušení napájecího kabelu. |
| 10 |
Místo má mechanickou nebo elektrickou poruchu snímače teploty plnicího vzduchu. |
| PID 107 |
Indikace tlaku na vzduchovém filtru v motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 3 |
Vysoké napětí EECU, napětí kontaktu EB 31 přesahuje 91% napětí baterie. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EB 31 pod hodnotou 2,15. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na kontaktu EECU EB 31. Přerušení napájecího kabelu. |
| 108 PID |
Indikace atmosférického tlaku v motoru automobilu. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný z důvodu přerušení signálu. |
| 3 |
Vysoké napětí EECU, napětí překračuje 4,95 palce. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, napětí menší než 0,08 palce. Nízkonapěťový obvod, zkrat v obvodu s nižším napětím. |
| PID 110 |
Teplota chladicí kapaliny v motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EB 27 pod 0,12 palce. Nízkonapěťový obvod, zkrat v obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU, kontaktujte EB 27. Přerušení napájecího kabelu. |
| PID 111 |
Indikace hladiny chladicí kapaliny v motoru automobilu. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 3 |
Vysoké napětí EECU, napětí kontaktu EB 23 přesahuje 90% napětí baterie. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| PID 131 |
Indikace protitlaku výfukových plynů v motoru automobilu. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 3 |
Vysoké napětí EECU, napětí přesahuje 90% napětí baterie. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, napětí menší než 0,12 palce. Nízkonapěťový obvod, zkrat v obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 7 |
Indikace protitlaku výfukových plynů v motoru automobilu, pod tabulkovou hodnotou. |
| 10 |
Místo má mechanickou nebo elektrickou poruchu snímače zpětného tlaku výfukových plynů. |
| PID 153 |
Ukazatel tlaku v klikové skříni v motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 3 |
Vysoké napětí EECU, napětí kontaktu EB 28 překračuje 4,75 palce. Zkrat na napětí baterie, nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na kontaktu EECU EB 28. Přerušení napájecího kabelu. |
| PID 158 |
Indikace napětí na baterii. |
3 |
EECU vysoké napětí, napětí přesahuje 36 b. porucha alternátoru, kabely baterie. |
| 4 |
EECU nízké napětí, napětí pod 6,4. problémy s generátorem, baterií a kabely. |
| PID 163 |
Přenos indikátoru rozsahu postupu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| PID 164 |
Indikátor tlaku běžícího vstřikování motoru. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, napětí menší než 0,12 palce. Nízkonapěťový obvod, zkrat v obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PID 171 |
Teplota vnějšího vzduchu do motoru automobilu. |
9 |
Elektronická řídicí jednotka, kterou EECU nedokáže ověřit stav systému. Porucha v elektronické řídicí jednotce nebo problém v kanálu přenosu dat. |
| PID 172 |
Odečet teploty vstupního vzduchu. |
3 |
Vysoké napětí EECU, napětí kontaktu EB 3 překračuje 4,85 palce. Zkrat na napětí baterie, nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EB 3 pod 0,08 palce. Nízkonapěťový obvod, zkrat v obvodu s nižším napětím. |
| PID 173 |
Údaj o teplotě výfukových plynů v pohonném systému vozidla. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EA 13 pod 0,04 palce. Nízkonapěťový obvod, zkrat v obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na kontaktu EECU EA 13. Přerušení napájecího kabelu. |
| PID 175 |
Odečtěte teplotu motoru z motoru. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EB 3 pod 0,12 palce. Nízkonapěťový obvod, zkrat v obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na kontaktu EECU EB 3. Přerušení napájecího kabelu. |
| PID 177 |
Olejový převodový olej do automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| PID 190 |
Frekvence otáčení motoru ve vozidle. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| PID 224 |
Auto s elektronickým imobilizérem. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný z důvodu přerušení signálu. |
| 12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| PID 228 |
Kalibrace snímače rychlosti vozidla. |
11 |
Kalibrace snímače rychlosti vozidla není k dispozici. Poškozená nebo vadná součást elektroinstalace. |
| PID 245 |
Údaj o celkovém počtu ujetých kilometrů. |
9 |
Elektronická řídicí jednotka Instrument Cluster nemůže zkontrolovat stav vašeho systému. Porucha v elektronické řídicí jednotce nebo problém v kanálu přenosu dat. |
| PID 251 |
Síťové připojení SAE J1708 |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací jsou špatné. |
| PID 252 |
Síťové připojení SAE J1708 |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací jsou špatné. |
| PID 404 |
Indikace teploty na výstupu turbonagnetalja v motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| PID 411 |
Indikace systému protitlaku EGR v motoru automobilu. |
3 |
Vysoké napětí EECU, napětí kontaktu EB 21 přesahuje 5,5. zkrat v napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na kontaktu EECU EB 21. Přerušení napájecího kabelu. |
| PID 412 |
Teplota chladiče recirkulace výfukových plynů v motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EA 30 pod 0,04 palce. Nízkonapěťový obvod, zkrat v obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na kontaktu, EECU EA 30. Přerušení napájecího kabelu. |
| 10 |
Teplota chladiče recirkulace výfukových plynů v motoru automobilu, pod tabulkovou hodnotou. |
|
|
|
|
Chybové kódy Volvo SID
|
| KÓD CHYBY |
Označení poruchy |
FMI |
Popis poruchy |
| SID 1, 2, 3, 4, 5, 6 |
Indikace trysek čerpadla v motoru automobilu. |
3 |
Vysoké napětí EECU, kontakt EA12, EA16, EA20, EA24, EA28, EA32, EA36, EA40, EA44, EA48, EA52, EA56 napětí přesahuje 91% napětí baterie. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU, kontaktujte EA12, EA16, EA20, EA24, EA28, EA32, EA36, EA40, EA44, EA48, EA52, EA56. Přerušení napájecího kabelu. |
| 7 |
Indikace trysek čerpadla v motoru automobilu, mechanický systém nereaguje správným způsobem. |
| 12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| 14 |
Indikace trysek čerpadla v motorovém vozidle, zvláštní pokyny. |
| SID 18 |
Elektromagnetický ventil, ovladač vypouštěcího ventilu. |
3 |
Vysoké napětí EECU, napětí kontaktu EA 3 přesahuje 5 b. zkratujte napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte napětí EA 3 pod 0,5 b. nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na kontaktu Napájecí kabel EECU EA 3 Rozbití. |
| SID 21 |
Synchronizační modul senzoru. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný z důvodu přerušení signálu. |
| 3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 8 |
Údaje o neobvyklém tempu. Hodnota (frekvence, šířka nebo perioda) modulace šířky impulzu je nesprávná. |
| |
|
| SID 22 |
Snímač rychlosti otáčení klikového hřídele v motoru automobilu. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný z důvodu přerušení signálu. |
| 3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 8 |
Údaje o neobvyklém tempu. Hodnota (frekvence, šířka nebo perioda) modulace šířky impulzu je nesprávná. |
| SID 27 |
Turbodmychadlo s proměnnou geometrií. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný z důvodu přerušení signálu. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 7 |
Turbodmychadlo s proměnnou geometrií, mechanický systém nereaguje správným způsobem. |
| 9 |
Tempo a frekvence aktualizací jsou špatné. |
| 12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| 13 |
Turbodmychadlo s proměnnou geometrií, nesprávná kalibrační data. |
| SID 32 |
Turbodmychadlo obtokového ventilu. |
3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 7 |
Manuální systém turbodmychadla s obtokovým ventilem nereaguje správným způsobem. |
| SID 33 |
Auto pro ovládání ventilátoru. |
3 |
Vysoké napětí EECU, napětí na kontaktu EB 49 65% je vyšší než napětí baterie. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, napětí na kolíku EB 30% pod 49 napětí baterie. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud, kontaktujte EECU EB49. Přerušení napájecího kabelu. |
| SID 39 |
Startovací reléový motor. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 7 |
Relé motoru startéru, systém nereaguje správným způsobem. |
| 10 |
Místo má mechanickou nebo elektrickou poruchu spouštěcího relé. |
| 14 |
Startovací reléový motor automobilu, zvláštní pokyny. |
| SID 42 |
Elektronická řídicí jednotka palivového systému motoru vozidla. |
3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 6 |
Vysoký proud na EECU. Krátký k Zemi. |
| SID 70 |
Předspuštění topení 1. |
3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| SID 71 |
Určuje zařízení ke spuštění ohřívače 2. |
3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| SID 78 |
Motor palivového čerpadla. |
4 |
Nízké napětí EECU, kontaktujte EA19. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud při kontaktu, EECU EA19. zlomení napájecího kabelu. |
| SID 85 |
Chlazení pístu elektromagnetického ventilu. |
3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| SID 146 |
Chladič recirkulace výfukových plynů elektromagnetického ventilu 1. |
3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 6 |
Vysoký proud na EECU. Krátký k Zemi. |
| 7 |
Elektromagnetický ventil, chladič recirkulace výfukových plynů 1, systém nereaguje správným způsobem. |
| 12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| 13 |
Chladič recirkulace výfukových plynů elektromagnetického ventilu 1, nesprávná kalibrační data. |
| SID 211 |
Síla motoru na trvalý 5. |
3 |
Vysoké napětí EECU, napětí na kontaktu EB 17 přesahuje 5,5. zkrat v napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, napětí na kolíku EB 18 pod 4,5 palce. Nízkonapěťový obvod, zkrat v obvodu s nižším napětím. |
| SID 230 |
Přepněte motor vozu na volnoběh 1. |
3 |
Vysoké napětí EECU, napětí na kolíku 15 je větší než 75% napětí baterie EB. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na kontaktu EECU EB 15. Přerušení napájecího kabelu. |
| SID 231 |
Linka spojuje SAE J1939 |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| SID 232 |
Napájení 5 voltů DC. |
3 |
Vysoké napětí EECU, napětí na kolíku EA7 přesahuje 5,5. zkrat v napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU, napětí na kontaktu pod 4,0 EA7. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| SID 240 |
Programujte elektronickou řídicí jednotku motoru s pamětí. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 7 |
Naprogramujte elektronickou řídicí jednotku motoru s pamětí, systém nereaguje správným způsobem. Špatný software. |
| SID 250 |
Zpravodajský kanál SAE J1587 / 1708. |
12 |
Porucha uvnitř elektronické řídicí jednotky motoru. |
| SID 253 |
U datové sady je to čip EEPROM. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 12 |
Porucha uvnitř čipu pro sadu dat EEPROM. |
| 14 |
Pro datovou sadu, čip EEPROM, speciální pokyny. |
| SID 254 |
Elektronická řídicí jednotka motoru. |
3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 8 |
Údaje o neobvyklém tempu. Hodnota (frekvence, šířka nebo perioda) modulace šířky impulzu je nesprávná. |
| 12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
|
|
|
|
Chybové kódy Volvo PPID
|
|
|
|
|
| KÓD CHYBY |
Označení poruchy |
FMI |
Popis poruchy |
| PPID 6 |
Čtení vstupního signálu snímače zapalování motoru. |
3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 8 |
Indikace tlaku chladicího oleje Písty v motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 35 |
Indikace hmotnosti Průtok EGR v motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| PPID 41 |
Přenos displeje povolen. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| PPID 55 |
Elektronická řídicí jednotka displeje teploty v motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 67 |
Relé spodního rozsahu převodovky. |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací jsou špatné. |
| PPID 75 |
Demultiplikátor bloku elektromagnetického ventilu. |
3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 85 |
Požadovaný točivý moment motoru. |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací jsou špatné. |
| PPID 89 |
Turbodmychadlo s proměnnou geometrií, vysoká inteligentní jízda na dálku |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| PPID 109 |
Škrtící klapka EPG v motoru automobilu. |
3 |
EECU vysoké napětí. Zkrat na napětí baterie nebo elektrický obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 122 |
Kompresní brzdy pracují v motoru automobilu. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 3 |
Vysoké napětí EECU, zkrat na napětí baterie kontakt EB 30, nebo obvod na obvod s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 123 |
Vzduchové vozidlo nárazníkového bloku. |
3 |
EECU vysoké napětí, zkrat EB 36, nebo obvod s obvodem s vyšším napětím. |
| 4 |
EECU nízké napětí, zkrat na hromadném kontaktu EB36. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 124 |
Regulátor tlaku výfukových plynů v motoru automobilu. |
3 |
EECU vysoké napětí, zkrat EB 38, nebo obvod s obvodem s vyšším napětím. |
| 4 |
EECU nízké napětí, zkrat na hromadném kontaktu EB 38. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU, kontaktujte EB 38. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 270 |
Senzor NOX v zatáčce vozu. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 3 |
EECU vysoké napětí. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 9 |
Tempo a frekvence aktualizací dat jsou špatné. |
| 12 |
Senzor NOX v zatáčce vozu, nesprávná kalibrace. |
| 13 |
Senzor NOX v trubkovém voze, speciální pokyny. |
| 14 |
|
| PPID 273 |
Systém neutralizace splněných plynů, tlak močoviny. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný z důvodu přerušení signálu. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 7 |
Snímač tlaku neodpovídá správným způsobem na systém močoviny. Špatný software. |
| 13 |
Hodnoty kalibrace močoviny snímače tlaku jsou špatné. |
| 14 |
Senzor tlaku močoviny, zvláštní pokyny. |
| PPID 274 |
Systém neutralizace splněných plynů, teploty, močoviny. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 8 |
Teplotní senzor močoviny, speciální pokyny. |
| 14 |
|
| PPID 275 |
Systém neutralizace splněných plynů, teplota filtru. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 278 |
Systém neutralizace splněných plynů, hladina močoviny. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 13 |
Kalibrační hodnoty snímače hladiny močoviny jsou špatné. |
| 14 |
Měřidlo močoviny, zvláštní pokyny. |
| PPID 326 |
Systém neutralizace splněných plynů, hladiny sazí. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 11 |
Kalibrace snímače hladiny sazí není k dispozici. Poškozená nebo vadná součástka vedení sama. |
| PPID 328 |
Systém neutralizace splněných plynů, uzavírací ventil. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 7 |
Uzavírací ventil, systém nereaguje správným způsobem. Špatný software. |
| 14 |
Uzavírací ventil, zvláštní pokyny. |
| PPID 329 |
Systém neutralizace splněných plynů, čerpadlo-injektor. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 14 |
Pump-nozzle, speciální pokyny. |
| PPID 330 |
Recyklační ventil kompresoru v motoru automobilu. |
3 |
EECU vysoké napětí. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 7 |
Recyklace kompresoru ventilu, systém nereaguje správným způsobem. Špatný software. |
| PPID 333 |
Přepínač ventilátoru motoru. |
3 |
EECU vysoké napětí. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 337 |
Úroveň obsahu popela ve filtru mikročástic nafty v motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| PPID 342 |
Chladicí čerpadlo automobilu. |
3 |
EECU vysoké napětí. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 385 |
Elektronický řídicí systém neutralizace splněných plynů. |
3 |
EECU vysoké napětí. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| 14 |
Elektronický řídicí systém neutralizace splněných plynů, zvláštní pokyny. |
| PPID 386 |
Čidlo teploty výfukových plynů č. 1 v zatáčce vozu. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný z důvodu přerušení signálu. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 387 |
Čidlo teploty výfukových plynů č. 2 v zásuvce vozidla. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný z důvodu přerušení signálu. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PPID 435 |
Efektivní doba motoru automobilu. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| PPID 436 |
Čidlo teploty výfukových plynů č. 3 v zásuvce vozidla. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 10 |
Místo má mechanickou nebo elektrickou poruchu teplotního senzoru. Příliš velké výkyvy. |
| PPID 437 |
Systém neutralizace splněných plynů, snímač tlaku paliva. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 3 |
EECU vysoké napětí. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 5 |
Nízký proud na EECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 10 |
Místo má mechanickou nebo elektrickou poruchu snímače tlaku paliva. Příliš velké výkyvy. |
|
|
|
|
Chybové kódy Volvo PSID
|
|
|
|
|
| KÓD CHYBY |
Označení poruchy |
FMI |
Popis poruchy |
| PSID 25 |
Neutralizace výfukových plynů, klimatizační systém. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 7 |
Neutralizace výfukových plynů, klimatizační systém, systém nereaguje správným způsobem. Špatný software. |
| 17 |
Neutralizace výfukových plynů, klimatizační systém, zvláštní pokyny. |
| PSID 40 |
Neutralizace výfukových plynů, špatná kvalita činidla. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 14 |
Neutralizace výfukových plynů, špatná kvalita, speciální pokyny. |
| PSID 41 |
Spotřeba činidla neutralizujícího výfukové plyny. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 14 |
Spotřeba činidla neutralizujícího výfukové plyny, zvláštní pokyny. |
| PSID 42 |
Neutralizace splněných plynů, přerušení dávkování. |
14 |
Přerušení dávkování, zvláštní pokyny. |
| PSID 43 |
Informace o EGR jsou nesprávné. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 14 |
Informace z EGR jsou nesprávné, zvláštní pokyny. |
| PSID 44 |
EGR již nefunguje. |
14 |
EGR již nefunguje, speciální pokyny. |
| PSID 45 |
Neutralizace výfukových plynů NOX překročena - příčina není známa. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 14 |
NOX, zvláštní pokyny. |
| PSID 46 |
Stav NOX již není sledován. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| 14 |
NOX, zvláštní pokyny. |
| PSID 47 |
Filtrování makročástic, obnovení. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| PSID 72 |
Termostat, přepadový ventil. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 3 |
EECU vysoké napětí. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 7 |
Termostat, ventil, systém nereaguje správným způsobem. Špatný software. |
| 75 PSID |
Neutralizace splněných plynů, nádrž topného ventilu s reagentem. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PSID 77 |
Elektronická řídicí jednotka bezpečnostního systému vozidla, EEPROM. |
3 |
Vysoké napětí VECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízkonapěťová VECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| PSID 82 |
Neutralizace splněných plynů, ohřev vnitřního filtru. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PSID 84 |
Neutralizace splněných plynů, 2 hadice topení. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PSID 85 |
Neutralizace výfukových plynů, hlavní relé DECU. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 6 |
Vysoký proud na DECU. Krátký k Zemi. |
| PSID 87 |
Neutralizace výfukových plynů, rychlost otáčení motoru. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 10 |
Místo má mechanickou nebo elektrickou poruchu elektrického motoru pro následnou úpravu. Příliš velké výkyvy. |
| PSID 89 |
Neutralizace dávkování výfukového ventilu. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 7 |
Systém dávkovacího ventilu nereaguje správným způsobem. Špatný software. |
| 10 |
Místo má mechanickou nebo elektrickou poruchu dávkovacího ventilu. Příliš velké výkyvy. |
| 14 |
Dávkovací ventil, zvláštní pokyny. |
| PSID 90 |
Neutralizace výfukových plynů, systém dávkování činidla. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 11 |
Chybí kalibrace systému dávkování činidla. Poškozená nebo vadná součást elektroinstalace. |
| 14 |
Systém dávkování reagencií, speciální pokyny. |
| PSID 91 |
Spotřeba činidla neutralizujícího výfukové plyny. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| PSID 96 |
Systém regulace tlaku v akumulátoru. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| 4 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 7 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| 12 |
|
| PSID 97 |
Regulační ventil tlaku. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 7 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 11 |
Chybí kalibrace redukčního ventilu. Poškozená nebo vadná součást elektroinstalace. |
| 14 |
Regulační ventil tlaku, zvláštní pokyny. |
| PSID 98 |
Tlak turbodmychadla v systému. |
0 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale hodnoty nad normou. |
| 1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| PSID 99 |
Auto s dieselovým motorem s katalyzátorem. |
7 |
Nízké napětí EECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 13 |
Auto s dieselovým motorem s katalyzátorem, kalibrační hodnoty jsou špatné. |
| PSID 101 |
Neutralizace splněných plynů, regulační ventil chlazení. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 7 |
Regulační ventil chlazení nereaguje správným způsobem. Špatný software. |
| PSID 102 |
Neutralizace splněných plynů, vyhřívaná hadice 3. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PSID 103 |
Neutralizace splněných plynů, vyhřívaná hadice 1. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PSID 104 |
Neutralizace splněných plynů, vyhřívaná hadice 4. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PSID 105 |
Neutralizace směru výfukového ventilu činidla. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| 7 |
Regulační ventil chlazení nereaguje správným způsobem. Špatný software. |
| PSID 106 |
Neutralizace katalyzátoru výfukových plynů. |
7 |
Katalyzátor nereaguje správným způsobem. |
| 12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| PSID 107 |
Neutralizace výfukového filtru externího topení. |
3 |
Vysoké napětí DECU. Obvod v obvodu s vyšším napětím. |
| 4 |
Nízké napětí DECU. Nízkonapěťový obvod, zkrat na obvodu s nižším napětím. |
| 5 |
Nízký proud pro DECU. Přerušení napájecího kabelu. |
| PSID 108 |
Neutralizace systému vstřikování paliva výfukového plynu. |
7 |
Vstřikovací systém nereaguje správným způsobem. |
| PSID 115 |
Neutralizace výfukových plynů, prázdná nádrž na činidlo. |
1 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |
| PSID 161 |
Nelze přečíst VIN vozidla. |
12 |
Místo má mechanickou poruchu součásti. |
| PSID 162 |
Nemohu identifikovat VIN vozidla. |
2 |
Kontrolní součet dat nelze vypočítat nebo je nesprávný, protože signál přerušení. |
| PSID 201 |
MID 144, žádná komunikace. |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací dat jsou špatné. |
| PSID 202 |
MID 140, žádná komunikace. |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací dat jsou špatné. |
| PSID 204 |
MID 136, žádná komunikace. |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací dat jsou špatné. |
| PSID 205 |
MID 130, žádná komunikace. |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací dat jsou špatné. |
| PSID 206 |
MID 222, žádná komunikace. |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací dat jsou špatné. |
| PSID 211 |
MID 219, žádná komunikace. |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací dat jsou špatné. |
| PSID 214 |
MID 249, žádná komunikace. |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací dat jsou špatné. |
| PSID 229 |
MID 233, podsíť 1, žádná komunikace. |
9 |
Tempo a frekvence aktualizací dat jsou špatné. |
| 11 |
Kalibrace systému dávkování činidla chybí. Poškozená nebo vadná součást elektroinstalace. |
| PSID232 |
Řídicí kanál SAE 1939-1. |
2 |
Kontrolní součet dat je vypočítán správně, ale tabulkové hodnoty pod standardy. |