Číslo chyby |
Název kódu DTC |
Typ poruchy |
P001676 |
Poloha klikového hřídele - korelace s polohou vačkového hřídele |
Nesprávná montážní poloha |
P003A99 |
Řídicí poloha přeplňování turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem „A“ překročila prahovou hodnotu pro trénink |
Byl překročen limit parametrů |
P004513 |
Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem |
Otevřený obvod |
P004519 |
Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem |
Proud v obvodu nad prahovou hodnotou |
P004577 |
Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem |
Požadovaná poloha je nedosažitelná |
P004591 |
Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem |
Parametrické |
P004592 |
Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem |
Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
P00459A |
Přerušení v ovládacím obvodu „A“ turbodmychadla / přeplňování turbodmychadlem |
Pracovní podmínky součásti nebo systému |
P006964 |
Korelace absolutního tlaku v zásobníku a barometrického tlaku |
Porušení spolehlivosti signálu |
P006E16 |
Řídicí obvod napájecího napětí turbodmychadlo / turbodmychadlo "A" |
Napětí v obvodu pod prahovou hodnotou |
P006E17 |
Řídicí obvod napájecího napětí turbodmychadlo / turbodmychadlo "A" |
Napětí v obvodu nad prahovou hodnotou |
P007011 |
Čidlo venkovní teploty "A" |
Zkrat na zem |
P007015 |
Čidlo venkovní teploty "A" |
Zkrat na napětí baterie nebo přerušení obvodu |
P008700 |
Tlak v potrubí / systému rozvodu paliva je příliš nízký, řada 1 |
Žádné informace o podtypu |
P008800 |
Tlak v potrubí / systému rozvodu paliva je příliš vysoký, řada 1 |
Žádné informace o podtypu |
P008A00 |
Tlak v nízkotlakém palivovém systému je příliš nízký |
Žádné informace o podtypu |
P008B00 |
Tlak v nízkotlakém palivovém systému je příliš vysoký |
Žádné informace o podtypu |
P008B97 |
Tlak v nízkotlakém palivovém systému je příliš vysoký |
Provoz součásti nebo systému je obtížný nebo zablokovaný |
P009011 |
Ovládání regulátoru tlaku paliva 1 |
Zkrat na zem |
P009012 |
Ovládání regulátoru tlaku paliva 1 |
Zkrat na napětí baterie |
P009013 |
Ovládání regulátoru tlaku paliva 1 |
Otevřený obvod |
P009400 |
Únik v palivovém systému - malý únik |
Žádné informace o podtypu |
P009A00 |
Teplota vzduchu při sání motoru - korelace |
Žádné informace o podtypu |
P009B11 |
Kontrola uvolnění tlaku paliva |
Zkrat na zem |
P009B12 |
Kontrola uvolnění tlaku paliva |
Zkrat na napětí baterie |
P009B13 |
Kontrola uvolnění tlaku paliva |
Otevřený obvod |
P009B73 |
Kontrola uvolnění tlaku paliva |
Pohon se zasekl v zavřené poloze |
P00AF41 |
Výkonové charakteristiky řídicího modulu „A“ turbodmychadla / turbodmychadla |
Celková chyba kontrolního součtu |
P00C600 |
Příliš nízký tlak v rozdělovacím potrubí paliva - otáčení klikového hřídele motoru |
Žádné informace o podtypu |
P010501 |
Čidlo absolutního tlaku v potrubí / barometrický tlak |
Obecná elektrická porucha |
P010512 |
Čidlo absolutního tlaku v potrubí / barometrický tlak |
Zkrat na napětí baterie |
P010513 |
Čidlo absolutního tlaku v potrubí / barometrický tlak |
Otevřený obvod |
P010562 |
Čidlo absolutního tlaku v potrubí / barometrický tlak |
Chyba srovnání signálu |
P011001 |
Čidlo teploty nasávaného vzduchu 1, řádek 1 |
Obecná elektrická porucha |
P011011 |
Čidlo teploty nasávaného vzduchu 1, řádek 1 |
Zkrat na zem |
P011013 |
Čidlo teploty nasávaného vzduchu 1, řádek 1 |
Otevřený obvod |
P011501 |
Čidlo teploty chladicí kapaliny motoru 1 |
Obecná elektrická porucha |
P011511 |
Čidlo teploty chladicí kapaliny motoru 1 |
Zkrat na zem |
P011513 |
Čidlo teploty chladicí kapaliny motoru 1 |
Otevřený obvod |
P01152A |
Čidlo teploty chladicí kapaliny motoru 1 |
Zaseknutý signál v dosahu |
P012011 |
Snímač polohy škrticí klapky / pedálu "A" |
Zkrat na zem |
P012012 |
Snímač polohy škrticí klapky / pedálu "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P012800 |
Termostat chladicí kapaliny (teplota chladicí kapaliny pod regulační teplotou termostatu) |
Žádné informace o podtypu |
P016800 |
Teplota paliva v motoru je příliš vysoká |
Žádné informace o podtypu |
P016E00 |
Řízení tlaku paliva v uzavřené smyčce na limitu je příliš vysoký tlak |
Žádné informace o podtypu |
P016F00 |
Ovládání tlaku paliva v uzavřené smyčce na limitu je příliš nízký tlak |
Žádné informace o podtypu |
P018501 |
Čidlo teploty paliva "B" |
Obecná elektrická porucha |
P018511 |
Čidlo teploty paliva "B" |
Zkrat na zem |
P018513 |
Čidlo teploty paliva "B" |
Otevřený obvod |
P018564 |
Čidlo teploty paliva "B" |
Porušení spolehlivosti signálu |
P019001 |
Snímač tlaku v potrubí rozdělovače paliva, řada 1 |
Obecná elektrická porucha |
P019011 |
Snímač tlaku v potrubí rozdělovače paliva, řada 1 |
Zkrat na zem |
P019013 |
Snímač tlaku v potrubí rozdělovače paliva, řada 1 |
Otevřený obvod |
P019062 |
Snímač tlaku v potrubí rozdělovače paliva, řada 1 |
Chyba srovnání signálu |
P019064 |
Snímač tlaku v potrubí rozdělovače paliva, řada 1 |
Porušení spolehlivosti signálu |
P019511 |
Čidlo teploty motorového oleje "A" |
Zkrat na zem |
P019513 |
Čidlo teploty motorového oleje "A" |
Otevřený obvod |
P019564 |
Čidlo teploty motorového oleje "A" |
Porušení spolehlivosti signálu |
P01B901 |
Čidlo teploty motorového oleje "B" |
Obecná elektrická porucha |
P01B911 |
Čidlo teploty motorového oleje "B" |
Zkrat na zem |
P01B913 |
Čidlo teploty motorového oleje "B" |
Otevřený obvod |
P020111 |
Válec 1 tryska "A" |
Zkrat na zem |
P020112 |
Válec 1 tryska "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P020113 |
Válec 1 tryska "A" |
Otevřený obvod |
P020156 |
Válec 1 tryska "A" |
Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
P020211 |
Válec 2 vstřikovač "A" |
Zkrat na zem |
P020212 |
Válec 2 vstřikovač "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P020213 |
Válec 2 vstřikovač "A" |
Otevřený obvod |
P020256 |
Válec 2 vstřikovač "A" |
Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
P020311 |
Vstřikovač válce 3 "A" |
Zkrat na zem |
P020312 |
Vstřikovač válce 3 "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P020313 |
Vstřikovač válce 3 "A" |
Otevřený obvod |
P020356 |
Vstřikovač válce 3 "A" |
Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
P020411 |
Válec 4 tryska "A" |
Zkrat na zem |
P020412 |
Válec 4 tryska "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P020413 |
Válec 4 tryska "A" |
Otevřený obvod |
P020456 |
Válec 4 tryska "A" |
Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
P020511 |
Vstřikovač válce 5 "A" |
Zkrat na zem |
P020512 |
Vstřikovač válce 5 "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P020513 |
Vstřikovač válce 5 "A" |
Otevřený obvod |
P020556 |
Vstřikovač válce 5 "A" |
Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
P020611 |
Válec 6 tryska "A" |
Zkrat na zem |
P020612 |
Válec 6 tryska "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P020613 |
Válec 6 tryska "A" |
Otevřený obvod |
P020656 |
Válec 6 tryska "A" |
Neplatná / nekompatibilní konfigurace |
P021700 |
Stav překročení teploty chladicí kapaliny motoru |
Žádné informace o podtypu |
P021800 |
Stav teploty převodového oleje stoupá |
Žádné informace o podtypu |
P021900 |
Stav překročení otáček motoru |
Žádné informace o podtypu |
P023400 |
Stav přeplňování turbodmychadla / kompresoru |
Žádné informace o podtypu |
P024311 |
Solenoid obtokového tlumiče "A" turbodmychadla / kompresoru |
Zkrat na zem |
P024312 |
Solenoid obtokového tlumiče "A" turbodmychadla / kompresoru |
Zkrat na napětí baterie |
P024313 |
Solenoid obtokového tlumiče "A" turbodmychadla / kompresoru |
Otevřený obvod |
P025612 |
Vstřikovací ventil vstřikovače paliva |
Zkrat na napětí baterie |
P025614 |
Vstřikovací ventil vstřikovače paliva |
Zkrat na zem nebo otevřený |
P025692 |
Vstřikovací ventil vstřikovače paliva |
Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
P026A00 |
Účinnost chladiče plnicího vzduchu je pod prahovou hodnotou |
Žádné informace o podtypu |
P029800 |
Přebytečná teplota motorového oleje |
Žádné informace o podtypu |
P029900 |
Nedostatečné přeplňování turbodmychadla / kompresoru |
Žádné informace o podtypu |
P02CC00 |
Válec vstřikovače paliva 1 - stanovení korekce na minimálním limitu |
Žádné informace o podtypu |
P02CD00 |
Válec vstřikovače paliva 1 - stanovení korekce na maximální hranici |
Žádné informace o podtypu |
P02CE00 |
Válec vstřikovače paliva 2 - stanovení korekce na minimálním limitu |
Žádné informace o podtypu |
P02CF00 |
Válec vstřikovače paliva 2 - stanovení korekce na maximální hranici |
Žádné informace o podtypu |
P02D000 |
Válec vstřikovače paliva 3 - stanovení korekce na minimálním limitu |
Žádné informace o podtypu |
P02D100 |
Válec vstřikovače paliva 3 - stanovení korekce na maximální hranici |
Žádné informace o podtypu |
P02D200 |
Vstřikovací ventil válce 4 - stanovení korekce na minimálním limitu |
Žádné informace o podtypu |
P02D300 |
Válec vstřikovače paliva 4 - stanovení korekce na maximální hranici |
Žádné informace o podtypu |
P02D400 |
Válec vstřikovače paliva 5 - stanovení korekce na minimálním limitu |
Žádné informace o podtypu |
P02D500 |
Válec vstřikovače paliva 5 - stanovení korekce na maximální hranici |
Žádné informace o podtypu |
P02D600 |
Vstřikovací ventil válce 6 - stanovení korekce na minimálním limitu |
Žádné informace o podtypu |
P02D700 |
Vstřikovací ventil válce 6 - stanovení korekce na maximální hranici |
Žádné informace o podtypu |
P02E011 |
Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru |
Zkrat na zem |
P02E012 |
Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru |
Zkrat na napětí baterie |
P02E013 |
Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru |
Otevřený obvod |
P02E07C |
Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru |
Pomalá reakce |
P02E09B |
Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru |
Vysoký / nadměrný průtok |
P02E09C |
Regulace proudění vzduchu na vstupu naftového motoru |
Nízký / nedostatečný průtok |
P02E601 |
Snímač polohy regulátoru vstupu dieselového motoru |
Obecná elektrická porucha |
P02E612 |
Snímač polohy regulátoru vstupu dieselového motoru |
Zkrat na napětí baterie |
P02E613 |
Snímač polohy regulátoru vstupu dieselového motoru |
Otevřený obvod |
P02E697 |
Snímač polohy regulátoru vstupu dieselového motoru |
Provoz součásti nebo systému je obtížný nebo zablokovaný |
P02E699 |
Snímač polohy regulátoru vstupu dieselového motoru |
Byl překročen limit parametrů |
P03351F |
Snímač polohy klikového hřídele "A" |
Přerušovaný signál v obvodu |
P033531 |
Snímač polohy klikového hřídele "A" |
Chybějící signál |
P033538 |
Snímač polohy klikového hřídele "A" |
Nesprávná frekvence signálu |
P034031 |
Snímač polohy vačkového hřídele "A" - řada 1 nebo samostatný snímač |
Chybějící signál |
P034038 |
Snímač polohy vačkového hřídele "A" - řada 1 nebo samostatný snímač |
Nesprávná frekvence signálu |
P04007C |
Průtok recirkulace výfukových plynů "A" |
Pomalá reakce |
P04009B |
Průtok recirkulace výfukových plynů "A" |
Vysoký / nadměrný průtok |
P04009C |
Průtok recirkulace výfukových plynů "A" |
Nízký / nedostatečný průtok |
P040311 |
Ovládání EGR "A" |
Zkrat na zem |
P040312 |
Ovládání EGR "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P040313 |
Ovládání EGR "A" |
Otevřený obvod |
P040341 |
Ovládání EGR "A" |
Celková chyba kontrolního součtu |
P040371 |
Ovládání EGR "A" |
Pohon |
P040392 |
Ovládání EGR "A" |
Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
P040901 |
Snímač diferenčního tlaku EGR |
Obecná elektrická porucha |
P040912 |
Snímač diferenčního tlaku EGR |
Zkrat na napětí baterie |
P040913 |
Snímač diferenčního tlaku EGR |
Otevřený obvod |
P040964 |
Snímač diferenčního tlaku EGR |
Porušení spolehlivosti signálu |
P040A01 |
Snímač teploty „A“ systému recirkulace výfukových plynů |
Obecná elektrická porucha |
P040A11 |
Snímač teploty „A“ systému recirkulace výfukových plynů |
Zkrat na zem |
P040A13 |
Snímač teploty „A“ systému recirkulace výfukových plynů |
Otevřený obvod |
P040A64 |
Snímač teploty „A“ systému recirkulace výfukových plynů |
Porušení spolehlivosti signálu |
P041A11 |
Obvod snímače teploty „B“ systému recirkulace výfukových plynů |
Zkrat na zem |
P041A12 |
Obvod snímače teploty „B“ systému recirkulace výfukových plynů |
Zkrat na napětí baterie |
P041A2A |
Obvod snímače teploty „B“ systému recirkulace výfukových plynů |
Zaseknutý signál v dosahu |
P042000 |
Účinnost katalyzátorového systému je pod prahovou hodnotou |
Žádné informace o podtypu |
P047001 |
Měřidlo tlaku výfukových plynů "A" |
Obecná elektrická porucha |
P047012 |
Měřidlo tlaku výfukových plynů "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P047013 |
Měřidlo tlaku výfukových plynů "A" |
Otevřený obvod |
P047064 |
Měřidlo tlaku výfukových plynů "A" |
Porušení spolehlivosti signálu |
P047511 |
Regulační ventil výfukového tlaku "A" |
Zkrat na zem |
P047512 |
Regulační ventil výfukového tlaku "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P047513 |
Regulační ventil výfukového tlaku "A" |
Otevřený obvod |
P047572 |
Regulační ventil výfukového tlaku "A" |
Aktuátor se zasekl v otevřené poloze |
P048011 |
Řídicí obvod ventilátoru 1 |
Zkrat na zem |
P048012 |
Řídicí obvod ventilátoru 1 |
Zkrat na napětí baterie |
P048013 |
Řídicí obvod ventilátoru 1 |
Otevřený obvod |
P048613 |
Senzor „B“ systému EGR |
Otevřený obvod |
P049D99 |
Řídicí poloha „A“ EGR překročila prahovou hodnotu pro výcvik |
Byl překročen limit parametrů |
P04D900 |
Ovládání uzavřeného okruhu EGR na hranici - průtok je příliš malý |
Žádné informace o podtypu |
P04DA00 |
Řízení uzavřeného okruhu EGR na hranici - průtok je příliš silný |
Žádné informace o podtypu |
P050011 |
Rychlost vozidla na kole |
Zkrat na zem |
P050013 |
Rychlost vozidla na kole |
Otevřený obvod |
P051A01 |
Senzor tlaku v klikové skříni |
Obecná elektrická porucha |
P051A12 |
Senzor tlaku v klikové skříni |
Zkrat na napětí baterie |
P051A13 |
Senzor tlaku v klikové skříni |
Otevřený obvod |
P051A64 |
Senzor tlaku v klikové skříni |
Porušení spolehlivosti signálu |
P052001 |
Spínač tlaku oleje / relé "A" |
Obecná elektrická porucha |
P052012 |
Spínač tlaku oleje / relé "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P052013 |
Spínač tlaku oleje / relé "A" |
Otevřený obvod |
P052064 |
Spínač tlaku oleje / relé "A" |
Porušení spolehlivosti signálu |
P052400 |
Tlak motorového oleje je příliš nízký |
Tlak motorového oleje je příliš nízký |
P052607 |
Obvod snímače rychlosti ventilátoru |
Mechanické poruchy |
P052612 |
Obvod snímače rychlosti ventilátoru |
Zkrat na napětí baterie |
P053E00 |
Tlak v klikové skříni - příliš vysoký |
Žádné informace o podtypu |
P054001 |
Ovládání vstupního ohřívače vzduchu "A" |
Obecná elektrická porucha |
P054011 |
Ovládání vstupního ohřívače vzduchu "A" |
Zkrat na zem |
P054013 |
Ovládání vstupního ohřívače vzduchu "A" |
Otevřený obvod |
P054070 |
Ovládání vstupního ohřívače vzduchu "A" |
Při zapnutém pohonu se zablokuje |
P05407F |
Ovládání vstupního ohřívače vzduchu "A" |
Po vypnutí se pohon zasekl |
P054464 |
Čidlo teploty výfukových plynů - řádek 1 Čidlo 1 |
Porušení spolehlivosti signálu |
P055A01 |
Spínač tlaku oleje / relé "B" |
Obecná elektrická porucha |
P055A12 |
Spínač tlaku oleje / relé "B" |
Zkrat na napětí baterie |
P055A13 |
Spínač tlaku oleje / relé "B" |
Otevřený obvod |
P055A64 |
Spínač tlaku oleje / relé "B" |
Porušení spolehlivosti signálu |
P055F00 |
Tlak motorového oleje mimo rozsah |
Žádné informace o podtypu |
P05E311 |
Obvod snímače / spínač parkovací brzdy |
Zkrat na zem |
P05E362 |
Obvod snímače / spínač parkovací brzdy |
Chyba srovnání signálu |
P05E364 |
Obvod snímače / spínač parkovací brzdy |
Porušení spolehlivosti signálu |
P061511 |
Startovací relé |
Zkrat na zem |
P061512 |
Startovací relé |
Zkrat na napětí baterie |
P061513 |
Startovací relé |
Otevřený obvod |
P06279C |
Ovládání palivového čerpadla "A" |
Nízký / nedostatečný průtok |
P064111 |
Referenční napětí snímače "A" |
Zkrat na zem |
P064112 |
Referenční napětí snímače "A" |
Zkrat na napětí baterie |
P06411C |
Referenční napětí snímače "A" |
Výstup z napěťového rozsahu v obvodu |
P065111 |
Referenční napětí snímače "V" |
Zkrat na zem |
P066601 |
Interní teplotní senzor pro řídicí modul "A" |
Obecná elektrická porucha |
P066611 |
Interní teplotní senzor pro řídicí modul "A" |
Zkrat na zem |
P06B016 |
Napájecí napětí snímače "A" |
Napětí v obvodu pod prahovou hodnotou |
P06B017 |
Napájecí napětí snímače "A" |
Napětí v obvodu nad prahovou hodnotou |
P06B316 |
Napájení senzoru "B" |
Napětí v obvodu pod prahovou hodnotou |
P06B317 |
Napájení senzoru "B" |
Napětí v obvodu nad prahovou hodnotou |
P06DA71 |
Nastavení tlaku motorového oleje |
Pohon |
P06E616 |
Napájecí napětí snímače "C" |
Napětí v obvodu pod prahovou hodnotou |
P06E617 |
Napájecí napětí snímače "C" |
Napětí v obvodu nad prahovou hodnotou |
P073021 |
Doporučený přenos |
Amplituda signálu je menší než minimální |
P073022 |
Doporučený přenos |
Amplituda signálu nad maximální hodnotou |
P07307C |
Doporučený přenos |
Pomalá reakce |
P100101 |
Vypínač motoru |
Obecná elektrická porucha |
P100111 |
Vypínač motoru |
Zkrat na zem |
P100112 |
Vypínač motoru |
Zkrat na napětí baterie |
P100190 |
Vypínač motoru |
Ucpané v otevřené poloze |
P100192 |
Vypínač motoru |
Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
P100211 |
Relé topení předehřívače |
Zkrat na zem |
P100212 |
Relé topení předehřívače |
Zkrat na napětí baterie |
P100213 |
Relé topení předehřívače |
Otevřený obvod |
P100701 |
Indikátor vzduchového filtru |
Obecná elektrická porucha |
P100711 |
Indikátor vzduchového filtru |
Zkrat na zem |
P100712 |
Indikátor vzduchového filtru |
Zkrat na napětí baterie |
P100713 |
Indikátor vzduchového filtru |
Otevřený obvod |
P101711 |
Ventil pro vypouštění vody z paliva |
Zkrat na zem |
P101E11 |
Ventil úplného blokování kanálu přenosu |
Zkrat na zem |
P101E12 |
Ventil úplného blokování kanálu přenosu |
Zkrat na napětí baterie |
P101E13 |
Ventil úplného blokování kanálu přenosu |
Otevřený obvod |
P102111 |
Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) |
Zkrat na zem |
P102112 |
Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) |
Zkrat na napětí baterie |
P102113 |
Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) |
Otevřený obvod |
P108600 |
Hladina oleje je mírně nízká |
Žádné informace o podtypu |
P109300 |
Tlak motorového oleje je mírně nízký |
Žádné informace o podtypu |
P10C011 |
Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) „2“ |
Zkrat na zem |
P10C012 |
Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) „2“ |
Zkrat na napětí baterie |
P10C013 |
Řídicí obvod kompresoru brzdy Volvo (VCB) „2“ |
Otevřený obvod |
P10E100 |
Diferenční tlak ve filtru částic je kritický |
Žádné informace o podtypu |
P10E200 |
Diferenční tlak na filtru pevných částic mírně vysoký |
Žádné informace o podtypu |
P10F800 |
Vzduchový filtr je ucpaný |
Žádné informace o podtypu |
P10FE00 |
Zanesení filtru pevných částic - hromadění sazí středně vysoké - řada 1 |
Žádné informace o podtypu |
P110400 |
Tovární nastavení |
Žádné informace o podtypu |
P110501 |
Obvod záložního spínače "A" motoru |
Obecná elektrická porucha |
P110511 |
Obvod záložního spínače "A" motoru |
Zkrat na zem |
P110512 |
Obvod záložního spínače "A" motoru |
Zkrat na napětí baterie |
P110573 |
Obvod záložního spínače "A" motoru |
Pohon se zasekl v zavřené poloze |
P111600 |
Čidlo absolutního tlaku v nádrži je mírný přebytek |
Žádné informace o podtypu |
P111800 |
Čidlo absolutního tlaku v kolektoru - silný přebytek |
Žádné informace o podtypu |
P111945 |
Teplota sacího potrubí je na střední úrovni příliš vysoká |
Selhání paměti programu |
P111A00 |
Příliš vysoká teplota sběrného sacího potrubí |
Žádné informace o podtypu |
P111D00 |
Hladina chladicí kapaliny motoru je mírně nízká |
Žádné informace o podtypu |
P111E00 |
Teplota chladicí kapaliny motoru je mírně vysoká |
Žádné informace o podtypu |
P112500 |
Teplota motorového oleje - mírně vysoká |
Žádné informace o podtypu |
P112800 |
Tlak oleje pro chlazení pístů je mírně nízký |
Žádné informace o podtypu |
P112900 |
Teplota převodového oleje je mírně vysoká |
Žádné informace o podtypu |
P112B00 |
Teplota pohonu turbodmychadla / turbodmychadla "A" |
Žádné informace o podtypu |
P112E00 |
Teplota výfukových plynů mírně vysoká - řada 1 |
Žádné informace o podtypu |
P113411 |
Odvzdušňovací ventil pro vstřikování paliva do systému následného zpracování výfukových plynů |
Zkrat na zem |
P113413 |
Odvzdušňovací ventil pro vstřikování paliva do systému následného zpracování výfukových plynů |
Otevřený obvod |
P113472 |
Odvzdušňovací ventil pro vstřikování paliva do systému následného zpracování výfukových plynů |
Aktuátor se zasekl v otevřené poloze |
P113473 |
Odvzdušňovací ventil pro vstřikování paliva do systému následného zpracování výfukových plynů |
Pohon se zasekl v zavřené poloze |
P113500 |
Tlak v klikové skříni je příliš vysoký vzhledem k atmosférickému tlaku |
Žádné informace o podtypu |
P113600 |
Chyba kalibrace korelace senzorů NOx 1/2 - řádek 1 |
Žádné informace o podtypu |
P113711 |
Olejový termostat |
Zkrat na zem |
P113712 |
Olejový termostat |
Zkrat na napětí baterie |
P113713 |
Olejový termostat |
Otevřený obvod |
P113F11 |
Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana VECU |
Zkrat na zem |
P113F12 |
Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana VECU |
Zkrat na napětí baterie |
P114000 |
Řízení komprese brzd Volvo (VCB) - příliš nízká teplota oleje |
Žádné informace o podtypu |
P114101 |
Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana ECM |
Obecná elektrická porucha |
P114113 |
Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana ECM |
Otevřený obvod |
P114123 |
Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana ECM |
Trvale nízká úroveň signálu |
P114124 |
Potvrzovací kabel volnoběhu s vyrovnávací pamětí - strana ECM |
Trvale vysoká úroveň signálu |
P114411 |
Strana vysokého napětí spouštěcího relé |
Zkrat na zem |
P114412 |
Strana vysokého napětí spouštěcího relé |
Zkrat na napětí baterie |
P114413 |
Strana vysokého napětí spouštěcího relé |
Otevřený obvod |
P114500 |
Hladina redukčního činidla je mírně nízká |
Žádné informace o podtypu |
P114700 |
Tlak v potrubí / systému rozvodu paliva, řada 1 - mírně příliš vysoký |
Žádné informace o podtypu |
P114B00 |
Teplota pohonu turbodmychadla / turbodmychadla „A“ je příliš nízká |
Žádné informace o podtypu |
P114E00 |
Teplota pohonu EGR mimo provozní rozsah |
Žádné informace o podtypu |
P115000 |
Korelace napětí snímače / spínače „A“ / „D“ polohy škrticí klapky / polohy pedálu |
Žádné informace o podtypu |
P115100 |
Nadměrná teplota systému následného zpracování |
Žádné informace o podtypu |
P115211 |
Spouštění palivového čerpadla |
Zkrat na zem |
P115212 |
Spouštění palivového čerpadla |
Zkrat na napětí baterie |
P115213 |
Spouštění palivového čerpadla |
Otevřený obvod |
P115400 |
Spojení mezi řídicím modulem nástavby „A“ a řídicím modulem sdruženého přístroje (IPC) |
Žádné informace o podtypu |
P117311 |
Autorizační ventil rozsahu nízkého přenosu |
Zkrat na zem |
P117312 |
Autorizační ventil rozsahu nízkého přenosu |
Zkrat na napětí baterie |
P117313 |
Autorizační ventil rozsahu nízkého přenosu |
Otevřený obvod |
P117401 |
Dotaz na rozsah přenosu |
Obecná elektrická porucha |
P117411 |
Dotaz na rozsah přenosu |
Zkrat na zem |
P117412 |
Dotaz na rozsah přenosu |
Zkrat na napětí baterie |
P117600 |
Startér je deaktivován - teplota stoupá |
Žádné informace o podtypu |
P117700 |
Startovací motor je deaktivován - převodovka není v neutrální poloze |
Žádné informace o podtypu |
P117800 |
Startovací motor je deaktivován - rychlostní stupeň elektromotoru startovacího motoru je zaseknutý |
Žádné informace o podtypu |
P117900 |
Startovací motor je deaktivován - pomocný náhon je aktivní |
Žádné informace o podtypu |
P117B01 |
Spínač snímače teploty v motorovém prostoru |
Obecná elektrická porucha |
P117B11 |
Spínač snímače teploty v motorovém prostoru |
Zkrat na zem |
P117B12 |
Spínač snímače teploty v motorovém prostoru |
Zkrat na napětí baterie |
P117C00 |
Požadovaný rozsah rychlostních stupňů je příliš vysoký |
Žádné informace o podtypu |
P117D00 |
Požadovaný přenos ovladače je příliš nízký |
Žádné informace o podtypu |
P117E00 |
Požadavek řidiče je příliš vysoký |
Žádné informace o podtypu |
P117F11 |
Obtokový ventil hydraulického ventilu |
Zkrat na zem |
P117F12 |
Obtokový ventil hydraulického ventilu |
Zkrat na napětí baterie |
P117F13 |
Obtokový ventil hydraulického ventilu |
Otevřený obvod |
P203164 |
Čidlo teploty výfukových plynů - řádek 1 Čidlo 2 |
Porušení spolehlivosti signálu |
P203A86 |
Senzor hladiny činidla "A" |
Neplatný signál |
P203F00 |
Úroveň reduktoru je nízká |
Žádné informace o podtypu |
P204F93 |
Charakteristika systému SCR - porucha dávkování |
Nefunguje |
P207F9A |
Kvalita redukčního činidla |
Pracovní podmínky součásti nebo systému |
P20D711 |
Řízení přívodu paliva do systému následného zpracování výfukových plynů |
Zkrat na zem |
P20D713 |
Řízení přívodu paliva do systému následného zpracování výfukových plynů |
Otevřený obvod |
P20D773 |
Řízení přívodu paliva do systému následného zpracování výfukových plynů |
Pohon se zasekl v zavřené poloze |
P20DD01 |
Čidlo tlaku paliva pro následnou úpravu výfukových plynů |
Obecná elektrická porucha |
P20DD12 |
Čidlo tlaku paliva pro následnou úpravu výfukových plynů |
Zkrat na napětí baterie |
P20DD13 |
Čidlo tlaku paliva pro následnou úpravu výfukových plynů |
Otevřený obvod |
P20EE00 |
Účinnost katalyzátoru SCR NOx je pod prahovou hodnotou (řádek 1) |
Žádné informace o podtypu |
P20F400 |
Spotřeba AdBlue je příliš nízká |
Žádné informace o podtypu |
P20F500 |
Příliš velká spotřeba reduktoru |
Žádné informace o podtypu |
P210900 |
Výkonové charakteristiky „A“ minimálního omezovače polohy plynu / pedálu |
Žádné informace o podtypu |
P213600 |
Korelace napětí snímače / spínače „A“ / „C“ polohy škrticí klapky / polohy pedálu |
Žádné informace o podtypu |
P215A62 |
Korelace rychlosti vozidla s rychlostí kol |
Chyba srovnání signálu |
P215A64 |
Korelace rychlosti vozidla s rychlostí kol |
Porušení spolehlivosti signálu |
P216300 |
Výkonové charakteristiky snímače maximálního limitu "A" polohy škrticí klapky / pedálu |
Žádné informace o podtypu |
P220012 |
Čidlo NOx - čidlo řady 1 |
Zkrat na napětí baterie |
P220013 |
Čidlo NOx - čidlo řady 1 |
Otevřený obvod |
P22001C |
Čidlo NOx - čidlo řady 1 |
Výstup z napěťového rozsahu v obvodu |
P220064 |
Čidlo NOx - čidlo řady 1 |
Porušení spolehlivosti signálu |
P220093 |
Čidlo NOx - čidlo řady 1 |
Nefunguje |
P222601 |
Obvod barometrického tlaku |
Obecná elektrická porucha |
P222612 |
Obvod barometrického tlaku |
Zkrat na napětí baterie |
P222613 |
Obvod barometrického tlaku |
Otevřený obvod |
P222664 |
Obvod barometrického tlaku |
Porušení spolehlivosti signálu |
P225C00 |
Vlastnosti senzoru NOx - signalizace vysoké úrovně - senzor 1. řady 1 |
Žádné informace o podtypu |
P225D00 |
Charakteristika senzoru NOx - nízká úroveň signálu - senzor 1. řady 1 |
Žádné informace o podtypu |
P225E67 |
Vlastnosti senzoru NOx - signalizace vysoké úrovně - senzor 1. řady 2 |
Chybný signál po události |
P225F00 |
Charakteristika senzoru NOx - nízká úroveň signálu - senzor 1. řady 2 |
Žádné informace o podtypu |
P226401 |
Senzor vody v palivu |
Obecná elektrická porucha |
P226411 |
Senzor vody v palivu |
Zkrat na zem |
P226413 |
Senzor vody v palivu |
Otevřený obvod |
P228D72 |
Regulátor tlaku paliva 1 překročil kontrolní limity - příliš vysoký tlak |
Aktuátor se zasekl v otevřené poloze |
P228E00 |
Regulátor tlaku paliva 1 překročil tréninkové limity - příliš nízký tlak |
Žádné informace o podtypu |
P228F00 |
Regulátor tlaku paliva 1 překročil tréninkové limity - příliš vysoký tlak |
Žádné informace o podtypu |
P229E12 |
Čidlo NOx - čidlo 1. řady 2 |
Zkrat na napětí baterie |
P229E13 |
Čidlo NOx - čidlo 1. řady 2 |
Otevřený obvod |
P229E1C |
Čidlo NOx - čidlo 1. řady 2 |
Výstup z napěťového rozsahu v obvodu |
P229E64 |
Čidlo NOx - čidlo 1. řady 2 |
Porušení spolehlivosti signálu |
P229E93 |
Čidlo NOx - čidlo 1. řady 2 |
Nefunguje |
P22FB92 |
Specifikace senzoru NOx - senzor - řada 1, senzor 1 |
Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
P22FE00 |
Specifikace senzoru NOx - senzor - řada 1, senzor 2 |
Žádné informace o podtypu |
P242800 |
Příliš vysoká teplota výfukového plynu |
Žádné informace o podtypu |
P242A64 |
Čidlo teploty výfukových plynů - řada 1, snímač 3 |
Porušení spolehlivosti signálu |
P244A00 |
Diferenční tlak na dodatečnou úpravu filtru pevných částic 1 je příliš malý (řádek 1) |
Žádné informace o podtypu |
P244B00 |
Diferenční tlak na následném zpracování filtru pevných částic 1 je příliš velký (řádek 1) |
Žádné informace o podtypu |
P244C00 |
Teplota výfukových plynů je příliš nízká na regeneraci filtru pevných částic (řádek 1) |
Žádné informace o podtypu |
P245264 |
Čidlo tlaku filtru pevných částic "A" |
Porušení spolehlivosti signálu |
P245700 |
Účinnost chladicí kapaliny v systému recirkulace výfukových plynů je pod prahovou hodnotou |
Žádné informace o podtypu |
P246300 |
Ucpaný filtr pevných částic - akumulace sazí - řádek 1 |
Žádné informace o podtypu |
P249D00 |
Řízení vstřikování redukčního činidla v uzavřené smyčce na hranici - průtok je příliš malý |
Žádné informace o podtypu |
P249E00 |
Vstřikování redukčního činidla v uzavřené smyčce na hranici - průtok je příliš vysoký |
Žádné informace o podtypu |
P249F92 |
Nadměrná doba pro přepnutí do režimu řízení regenerace filtru pevných částic s uzavřenou smyčkou |
Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
P24A000 |
Řízení regenerace DPF v uzavřené smyčce na hranici - teplota je příliš nízká |
Žádné informace o podtypu |
P24A100 |
Řízení regenerace DPF v uzavřené smyčce na hranici - teplota je příliš vysoká |
Žádné informace o podtypu |
P24A200 |
Regenerace filtru pevných částic není dokončena (řádek 1) |
Žádné informace o podtypu |
P24A400 |
Zanesení filtru pevných částic - nahromadění sazí příliš velké (řada 1) |
Žádné informace o podtypu |
P250A11 |
Snímač hladiny motorového oleje |
Zkrat na zem |
P250A13 |
Snímač hladiny motorového oleje |
Otevřený obvod |
P250F00 |
Hladina motorového oleje je příliš nízká |
Žádné informace o podtypu |
P253901 |
Obvod snímače nízkého tlaku paliva |
Obecná elektrická porucha |
P253912 |
Obvod snímače nízkého tlaku paliva |
Zkrat na napětí baterie |
P253913 |
Obvod snímače nízkého tlaku paliva |
Otevřený obvod |
P255601 |
Snímač / relé hladiny chladicí kapaliny motoru |
Obecná elektrická porucha |
P255611 |
Snímač / relé hladiny chladicí kapaliny motoru |
Zkrat na zem |
P255612 |
Snímač / relé hladiny chladicí kapaliny motoru |
Zkrat na napětí baterie |
P255613 |
Snímač / relé hladiny chladicí kapaliny motoru |
Otevřený obvod |
P256000 |
Hladina chladicí kapaliny motoru - nízká |
Žádné informace o podtypu |
P256214 |
Řídicí poloha přeplňování turbodmychadla snímače „A“ |
Zkrat na zem nebo otevřený |
P256214 |
Řídicí poloha přeplňování turbodmychadla snímače „A“ |
Zkrat na zem nebo otevřený |
P259C00 |
Nadměrná doba pro vstup do řízení přeplňování turbodmychadla „A“ v uzavřené smyčce |
Žádné informace o podtypu |
P25A911 |
Řídit přívod oleje pro chladicí písty |
Zkrat na zem |
P25A912 |
Řídit přívod oleje pro chladicí písty |
Zkrat na napětí baterie |
P25A913 |
Řídit přívod oleje pro chladicí písty |
Otevřený obvod |
P25A971 |
Řídit přívod oleje pro chladicí písty |
Pohon |
P25AE00 |
Tlak oleje pro chlazení pístů je příliš nízký |
Žádné informace o podtypu |
P260011 |
Řídicí obvod / přerušení čerpadla chladicí kapaliny |
Zkrat na zem |
P260012 |
Řídicí obvod / přerušení čerpadla chladicí kapaliny |
Zkrat na napětí baterie |
P260013 |
Řídicí obvod / přerušení čerpadla chladicí kapaliny |
Otevřený obvod |
P268111 |
Ovládání obtokového ventilu „A“ chladicí kapaliny motoru |
Zkrat na zem |
P268112 |
Ovládání obtokového ventilu „A“ chladicí kapaliny motoru |
Zkrat na napětí baterie |
P268113 |
Ovládání obtokového ventilu „A“ chladicí kapaliny motoru |
Otevřený obvod |
P269711 |
Vstřikovací tryska paliva "A" |
Zkrat na zem |
P269713 |
Vstřikovací tryska paliva "A" |
Otevřený obvod |
P269773 |
Vstřikovací tryska paliva "A" |
Pohon se zasekl v zavřené poloze |
P26977A |
Vstřikovací tryska paliva "A" |
Únik kapaliny nebo porucha těsnění |
P2A1612 |
Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "D" (vačka / rotor / tryska) |
Zkrat na napětí baterie |
P2A1614 |
Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "D" (vačka / rotor / tryska) |
Zkrat na zem nebo otevřený |
P2A1692 |
Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "D" (vačka / rotor / tryska) |
Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
P2A1E12 |
Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "F" (vačka / rotor / vstřikovač) |
Zkrat na napětí baterie |
P2A1E14 |
Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "F" (vačka / rotor / vstřikovač) |
Zkrat na zem nebo otevřený |
P2A1E92 |
Řídicí jednotka vstřikovacího čerpadla průtokoměru paliva "F" (vačka / rotor / vstřikovač) |
Charakteristiky nebo nesprávná funkce |
U000188 |
Komunikační síť CAN Backbone bus 2 |
Bus Off |
U001088 |
CAN páteřní sběrnice 1 komunikační sítě |
Bus Off |
U008088 |
Komunikace Podsíť motoru automobilu |
Bus Off |
U010100 |
Ztráta komunikace s TECU |
Žádné informace o podtypu |
U010A00 |
Ztráta komunikace s modulem A recirkulace výfukových plynů |
Žádné informace o podtypu |
U010C00 |
Komunikace s řídicím modulem turbodmychadla / kompresoru je přerušena |
Žádné informace o podtypu |
U012100 |
Komunikace s protiblokovacím systémem (ABS) |
Žádné informace o podtypu |
U012900 |
Ztráta komunikace s řídicím modulem brzdy |
Žádné informace o podtypu |
U014100 |
Ztráta spojení s VMCU |
Žádné informace o podtypu |
U014200 |
Ztráta spojení s řídicím modulem karoserie "B" |
Žádné informace o podtypu |
U015500 |
Komunikace s řídicím modulem sdruženého přístroje (IPC) je přerušena |
Žádné informace o podtypu |
U016700 |
Ztráta komunikace s řídicím modulem imobilizéru automobilu |
Žádné informace o podtypu |
U029D00 |
Komunikace se senzorem NOx „A“ je přerušena |
Žádné informace o podtypu |
U029E00 |
Komunikace se senzorem NOx „B“ je přerušena |
Žádné informace o podtypu |
U032300 |
Nekompatibilita softwaru s řídicím modulem palubní desky |
Žádné informace o podtypu |
U033100 |
Nekompatibilita softwaru s řídicím modulem nástavby „A“ |
Žádné informace o podtypu |
U042600 |
Z řídicího modulu imobilizéru vozu nespolehlivá data |
Žádné informace o podtypu |
U116600 |
Ztráta komunikace s CIOM |
Žádné informace o podtypu |
U116900 |
Ztráta spojení s DACU |
Žádné informace o podtypu |
U116B00 |
Komunikace s TCM na vysokorychlostní komunikační sběrnici CAN |
Žádné informace o podtypu |
U116C00 |
Komunikace s TCM na sběrnici CAN elektrárny je přerušena |
Žádné informace o podtypu |
U116F00 |
Komunikace s řídicím modulem dodávky redukčního činidla přes podsíť motoru je přerušena |
Žádné informace o podtypu |
U117100 |
Komunikace s řídicí jednotkou nástavby přes vysokorychlostní komunikační sběrnici CAN |
Žádné informace o podtypu |
U117300 |
Komunikace s řídicí jednotkou IPC prostřednictvím vysokorychlostní komunikační CAN |
Žádné informace o podtypu |
U117888 |
Sběrnice komunikačního systému CAN bus |
Bus Off |
U1FFF68 |
Tovární režim aktivní |
Podrobnosti události |
U300001 |
Elektronický řídicí modul |
Obecná elektrická porucha |
U300041 |
Elektronický řídicí modul |
Celková chyba kontrolního součtu |
U300044 |
Elektronický řídicí modul |
Selhání datové paměti |
U300045 |
Elektronický řídicí modul |
Selhání paměti programu |
U300049 |
Elektronický řídicí modul |
Interní porucha elektroniky |
U300257 |
Identifikační číslo vozidla |
Neplatná / nekompatibilní softwarová součást |