DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
123 | Edc lampa | Kontrolka trvale nesvítí. | Zkrat nebo vadné vedení. | Zkontrolujte zapojení. | ||||||||||
124 | Kontrolka studeného startu | Kontrolka trvale nesvítí. | Zkrat nebo vadné vedení. | Zkontrolujte zapojení. | ||||||||||
125 | Porucha hlavního relé | Možné problémy po doběhu. | Zkrat relé na kladný nebo uzemněný akumulátor. | Zkontrolujte kabeláž mezi ECM a baterií. V případě potřeby relé vyměňte. |
||||||||||
126 | Napeti baterky | Možné problémy po doběhu. | Vadný alternátor nebo baterie. Možný problém s kabeláží. | Zkontrolujte zapojení. Vyměňte regulátor alternátoru nebo baterii Vyměňte alternátor, pokud je to nutné. |
||||||||||
127 | Elektrický ventil motorové brzdy | Motorová brzda nefunguje. | Zkratováno nebo přerušeno relé nebo kabeláž. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby relé vyměňte. |
||||||||||
128 | Hlavní relé - zkrat na baterie |
Možné problémy po doběhu. | Zkrat relé na kladný nebo uzemněný akumulátor. Relé může být vadné. |
Zkontrolujte kabeláž mezi ECM a baterií. V případě potřeby relé vyměňte. |
||||||||||
129 | Relé kompresoru klimatizace | Možné problémy během po spuštění. | Zkrat relé na kladný nebo uzemněný akumulátor. Relé může být vadné. |
Zkontrolujte kabeláž mezi ECM a baterií. V případě potřeby relé vyměňte. |
||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
12A | Relé pro ventil brzdy motoru | Možné problémy během po spuštění. | Zkrat relé na kladný nebo uzemněný akumulátor. Relé může být vadné. |
Zkontrolujte kabeláž mezi ECM a baterií. V případě potřeby relé vyměňte. |
||||||||||
12B | Relé termostartéru 1 (ohřívač) |
Topení nefunguje. | Zkratováno nebo přerušeno relé nebo kabeláž. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby relé vyměňte. |
||||||||||
12C | Relé termostartéru 2 | Topení nefunguje. | Zkratováno nebo přerušeno relé nebo kabeláž. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby relé vyměňte. |
||||||||||
12E | Předběžný / následný ohřev systému řízení (aktivní) | Mřížkový ohřívač trvale v provozu. |
Mřížový ohřívač zkratován na zem. | Zkontrolujte zapojení a komponenty. | ||||||||||
131 | Čidlo teploty chladicí kapaliny | Za řidiče není patrná žádná reakce. | Zkrat senzoru nebo hodnota nepravděpodobná. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby senzor vyměňte. | ||||||||||
132 | Čidlo teploty chladicí kapaliny (test) | Mírné snížení výkonu. | Provoz v extrémních podmínkách prostředí nebo nepřesný snímač. | Zajistěte, aby motor nepracoval v extrémních podmínkách prostředí. Zkontrolujte kabeláž a přesnost snímače. V případě potřeby senzor vyměňte. |
||||||||||
133 | Čidlo teploty vzduchu zvyšuje vzduch | Mírné snížení výkonu. | Zkrat senzoru nebo hodnota nepravděpodobná. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby vyměňte snímač. | ||||||||||
134 | Snímač plnicího tlaku | Žádná reakce vnímatelné řidičem. Hodnota obnovení parametru: 2700 mbar. |
Zkrat senzoru nebo nepravděpodobný rozdíl mezi tlakem prostředí a tlakem turba. | Zkontrolujte zapojení. Zkontrolujte také snímač tlaku prostředí. V případě potřeby senzor vyměňte. | ||||||||||
135 | Čidlo teploty paliva | Mírné snížení výkonu. | Zkrat senzoru nebo hodnota nepravděpodobná. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby vyměňte snímač. | ||||||||||
138 | Čidlo tlaku oleje | Žádná reakce vnímatelné řidičem. Hodnota obnovení parametru: 3000 mbar. |
Zkrat senzoru nebo hodnota nepravděpodobná. | Zkontrolujte kabeláž a hladinu oleje. V případě potřeby senzor vyměňte. | ||||||||||
13A | Čidlo teploty oleje | Žádná reakce vnímatelné řidičem. Hodnota obnovy parametru: jinak teplota chladicí kapaliny (pokud je neporušená) 120 ° C). |
Zkrat senzoru nebo hodnota nepravděpodobná. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby senzor vyměňte. | ||||||||||
13C | Senzor atmosférické teploty (vlhký?) | Žádná reakce vnímatelné řidičem. Hodnota obnovení parametru: 40 C. |
Zkrat senzoru nebo hodnota nepravděpodobná. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby senzor vyměňte. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
141 | Rychlost klikového hřídele | Za řidiče není patrná žádná reakce. | Signál přerušen nebo problém s kabeláží. Instalace senzoru nemusí být správná. |
Zkontrolujte zapojení a instalaci. V případě potřeby senzor vyměňte. | ||||||||||
142 | Motor pracuje pouze se snímačem vačkového hřídele | Žádná reakce vnímatelné řidičem. |
Signál přerušen nebo problém s kabeláží. Instalace senzoru nemusí být správná. |
Zkontrolujte zapojení a instalaci. V případě potřeby senzor vyměňte. | ||||||||||
143 | Snímač vačkového hřídele | Žádná reakce vnímatelné řidičem. |
Signál přerušen nebo problém s kabeláží. Instalace senzoru nemusí být správná. |
Zkontrolujte zapojení a instalaci. V případě potřeby senzor vyměňte. | ||||||||||
144 | Porucha mezi snímačem setrvačníku a vačkovým hřídelem | Za řidiče není patrná žádná reakce. | Signál přerušen nebo problém s kabeláží. Instalace setrvačníku a snímače časování může být nesprávná. |
Zkontrolujte zapojení a instalaci obou senzorů. | ||||||||||
145 | Relé ventilátoru | Žádná reakce vnímatelné řidičem. Vypněte ventilátor. |
Vadný pohon zkratu nebo ventilátoru. | Zkontrolujte kabeláž a ovladač ventilátoru. V případě potřeby pohon vyměňte. |
||||||||||
148 | Relé kompresoru klimatizace | Klimatizace trvale vypnutá. | Zkratovaný kabeláž nebo relé. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby relé vyměňte. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
149 | Palivo předehřívacího relé Filtr |
Ohřívač filtru nefunguje. | Zkratovaný kabeláž nebo ohřívač filtru. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby vyměňte ohřívač filtru. | ||||||||||
151 | Válec vstřikovače 1 | Motor běží na 5 válcích. | Elektrický problém vstřikovače č. 1. | Zkontrolujte správné utažení utahovacích momentů konektorů na elektromagnetickém ventilu vstřikovače (1,36 - 1,92 Nm). Zkontrolujte integritu cívky vstřikovače a vadný injektor vyměňte. Pokud je cívka integrální, zkontrolujte zapojení mezi elektromagnetickým ventilem a konektorem EDC. | ||||||||||
152 | Vstřikovací válec 2 | Motor běží na 5 válcích. | Elektrický problém vstřikovače č. 2. | Zkontrolujte správné utažení utahovacích momentů konektorů na elektromagnetickém ventilu vstřikovače (1,36 - 1,92 Nm). Zkontrolujte integritu cívky vstřikovače a vadný injektor vyměňte. Pokud je cívka integrální, zkontrolujte zapojení mezi elektromagnetickým ventilem a konektorem EDC. | ||||||||||
153 | Vstřikovací válec 3 | Motor běží na 5 válcích. | Elektrický problém vstřikovače č. 3 | Zkontrolujte správné utažení utahovacích momentů konektorů na elektromagnetickém ventilu vstřikovače (1,36 - 1,92 Nm). Zkontrolujte integritu cívky vstřikovače a vadný injektor vyměňte. Pokud je cívka integrální, zkontrolujte zapojení mezi elektromagnetickým ventilem a konektorem EDC. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
149 | Předehřívací reléové palivo Filtr |
Ohřívač filtru nefunguje. | Zkratovaný kabeláž nebo ohřívač filtru. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby vyměňte ohřívač filtru. | ||||||||||
151 | Válec vstřikovače 1 | Motor běží na 5 válcích. | Elektrický problém vstřikovače č. 1. | Zkontrolujte správné utažení utahovacích momentů konektorů na elektromagnetickém ventilu vstřikovače (1,36 - 1,92 Nm). Zkontrolujte integritu cívky vstřikovače a vadný injektor vyměňte. Pokud je cívka integrální, zkontrolujte zapojení mezi elektromagnetickým ventilem a konektorem EDC. | ||||||||||
152 | Vstřikovací válec 2 | Motor běží na 5 válcích. | Elektrický problém vstřikovače č. 2. | Zkontrolujte správné utažení utahovacích momentů konektorů na elektromagnetickém ventilu vstřikovače (1,36 - 1,92 Nm). Zkontrolujte integritu cívky vstřikovače a vadný injektor vyměňte. Pokud je cívka integrální, zkontrolujte zapojení mezi elektromagnetickým ventilem a konektorem EDC. | ||||||||||
153 | Vstřikovací válec 3 | Motor běží na 5 válcích. | Elektrický problém vstřikovače č. 3 | Zkontrolujte správné utažení utahovacích momentů konektorů na elektromagnetickém ventilu vstřikovače (1,36 - 1,92 Nm). Zkontrolujte integritu cívky vstřikovače a vadný injektor vyměňte. Pokud je cívka integrální, zkontrolujte zapojení mezi elektromagnetickým ventilem a EDC-konektor. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
154 | Vstřikovací válec 4 | Motor běží na 5 válcích | Elektrický problém vstřikovače č. 4 | Zkontrolujte správné utažení utahovacích momentů konektorů na elektromagnetickém ventilu vstřikovače (1,36 - 1,92 Nm). Zkontrolujte integritu cívky vstřikovače a vadný injektor vyměňte. Pokud je cívka integrální, zkontrolujte zapojení mezi elektromagnetickým ventilem a konektorem EDC. |
||||||||||
155 | Vstřikovací válec 5 | Motor běží na 5 válcích | Elektrický problém vstřikovače č. 5 | Zkontrolujte správné utažení utahovacích momentů konektorů na elektromagnetickém ventilu vstřikovače (1,36 - 1,92 Nm). Zkontrolujte integritu cívky vstřikovače a vadný injektor vyměňte. Pokud je cívka integrální, zkontrolujte zapojení mezi elektromagnetickým ventilem a konektorem EDC. |
||||||||||
156 | Vstřikovací válec 6 | Motor běží na 5 válcích | Elektrický problém vstřikovače č. 6 | Zkontrolujte správné utažení utahovacích momentů konektorů na elektromagnetickém ventilu vstřikovače (1,36 - 1,92 Nm). Zkontrolujte integritu cívky vstřikovače a vadný injektor vyměňte. Pokud je cívka integrální, zkontrolujte zapojení mezi elektromagnetickým ventilem a konektorem EDC. |
||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
161 | Vstřikovací válec 1 / zkrat | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný zkrat ve spojích. Možný problém v injektorové cívce. Možný problém v řídicí jednotce. |
Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
162 | Vstřikovací válec 2 / zkrat | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný zkrat ve spojích. Možný problém v cívce vstřikovače. Možný problém v řídicí jednotce. |
Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
163 | Vstřikovací válec 3 / zkrat | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný zkrat ve spojích. Možný problém v cívce vstřikovače. Možný problém v řídicí jednotce. |
Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
164 | Vstřikovací válec 4 / zkrat | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný zkrat ve spojích. Možný problém v cívce vstřikovače. Možný problém v řídicí jednotce. |
Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
165 | Vstřikovací válec 5 / zkrat | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný zkrat ve spojích. Možný problém v cívce vstřikovače. Možný problém v řídicí jednotce. |
Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
166 | Injecto r Cylinder 6 / short-Circuit | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný zkrat ve spojích. Možný problém v cívce vstřikovače. Možný problém v řídicí jednotce. |
Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
167 | Vstřikovací válec 1 / otevřený okruh | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný problém s připojením injektoru (nebo interně odpojen). Možný problém s kontrolou jednotka (kondenzátor). |
Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
168 | Vstřikovací válec 2 / otevřený okruh | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný problém s připojením injektoru (nebo interně odpojen). Možný problém v řídicí jednotce (kondenzátoru). | Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
169 | Vstřikovací válec 3 / otevřený okruh | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný problém s připojením injektoru (nebo interně odpojen). Možný problém s kontrolou jednotka (kondenzátor). |
Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
16A | Válec vstřikovače 4 / otevřený okruh | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný problém s připojením injektoru (nebo interně odpojen). Možný problém v řídicí jednotce (kondenzátoru). | Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
16B | Vstřikovací válec 5 / otevřený okruh | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný problém s připojením injektoru (nebo interně odpojen). Možný problém v řídicí jednotce (kondenzátoru). | Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
16C | Válec vstřikovače 6 / otevřený okruh | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný problém s připojením injektoru (nebo interně odpojen). Možný problém v řídicí jednotce (kondenzátoru). | Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
16D | Probíhá test komprese | Probíhá test komprese. | Po provedení zkoušky komprese klíč vypněte (doběh). | |||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
16E | Minimální počet injekcí Nebyl dosáhl: zastavte motor |
Více než 2 injektory nepracují. | Podívejte se na jednotlivé poruchy vstřikovačů. | |||||||||||
171 | Lavička 1cc | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný problém s připojením injektoru. Vstřikovače zkratovány. | Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
173 | Lavička 2cc | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nefunguje. | Možný problém s připojením injektoru. Vstřikovače zkratovány. | Zkontrolujte zapojení. Možný interní problém také v ECM. V případě potřeby vyměňte injektor. | ||||||||||
17C | Lavice 1 kontrola vstřikovačů (interní ECU) |
Jeden nebo více vstřikovačů (banka 1 nebo banka 2) nemusí fungovat. | Porucha v řídicí jednotce. | Vyměňte řídicí jednotku motoru. | ||||||||||
189 | Egr power St. Short To batt. | Řidič nevnímá žádnou poruchu. EGR nefunguje. | Zkrat nebo vadný akční člen EGR. | Zkontrolujte zapojení. V případě potřeby vyměňte aktuátor EGR. |
||||||||||
191 | Ovládání akčního členu turbíny Elektro-ventil | Slabý výkon | Vadný ovladač VGT nebo kabeláž. | Zkontrolujte zapojení a pohon VGT. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
192 | TURBÍNA ACTUATO R KONTROLA ELEKTRICKÉHO VENTILU KRÁTKÝ OKRUH POZITIVNÍ | Slabý výkon | Vadný ovladač VGT nebo kabeláž. | Zkontrolujte zapojení a pohon VGT. | ||||||||||
193 | SNÍMAČ REVERZACE TURBÍNOVÉHO KOLA | Slabý výkon | Ucpaný vzduchový filtr nebo nepravděpodobný signál snímače otáček turbíny. | Zkontrolujte vzduchový filtr a zkontrolujte parametry spojené s turbínou provedením silniční zkoušky (získání parametru). | ||||||||||
198 | PORUCHA NEJMÉNĚ DVA Z NÁSLEDUJÍCÍCH SENZORŮ G: TURBÍNOVÁ RYCHLOST, BOOTOVÝ TLAK A VÝTLAK PLYNU | Slabý výkon | Signál snímače je nepravděpodobný. Senzor může být vadný. | Určete, která součást turbíny způsobila problém. | ||||||||||
199 | TURBO- NABÍJEČKA KONTROLA POSILOVÁNÍ TLAKU (PCR) | Slabý výkon | Může být vadný turbo senzor nebo akční člen. Vzduchový filtr může být ucpaný. | Zkontrolujte turbínové senzory a akční člen (sběr parametrů). Zkontrolujte, zda není ucpaný vzduchový filtr. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
19A | RYCHLOST TURBÍNY PŘEKROČUJE KAŽDÝ POVOLENÝ ROZSAH | Slabý výkon | Může být vadný turbo senzor nebo akční člen. Vzduchový filtr může být ucpaný. | Zkontrolujte turbínové senzory a akční člen (sběr parametrů). Zkontrolujte, zda není ucpaný vzduchový filtr. | ||||||||||
19B | TURBÍNA PŘEKROČENÁ (PORUCHA SE NEZOBRAZUJE, POKUD JE ZPŮSOBENA NÍZKÝM TLAKEM ATMOSPERI C) | Slabý výkon | Ucpaný vzduchový filtr nebo nepravděpodobný signál snímače otáček turbíny. | Zkontrolujte vzduchový filtr a zkontrolujte parametry spojené s turbínou provedením silniční zkoušky (získání parametru). | ||||||||||
19F | CHYBA SNÍMAČE NOx | Řidič nevnímá žádný účinek. | Signál snímače je nepravděpodobný. Senzor Nox může být vadný. | Zkontrolujte snímač Nox. | ||||||||||
1A5 | Časový limit zprávy CAN DM1DCU |
Řidič nevnímá žádný účinek. | Problémy v Denoxtronicu (na lince CAN). | Zkontrolujte zapojení. Zkontrolujte a opravte jakékoli poruchy v řídicí jednotce Denoxtronic. |
||||||||||
1A6 | Časový limit zprávy CAN SCR1 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nesprávná konfigurace CAN. Vadné připojení CAN. Odpor svorek nevyhovuje schopný. |
Zkontrolujte kabelové vedení CAN. Zkontrolujte zapojení a provoz řídicí jednotky Denoxtronic. | ||||||||||
1AE | SNÍMAČ VLHKOSTI | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zkratovaný nebo vadný snímač. | Zkontrolujte zapojení V případě potřeby vyměňte snímač. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
1AF | VÁŽNÁ PORUCHA OBD OD DENOXTRONU IC (Blikající světlo EOBD) | Řidič nevnímá žádný účinek. | Problémy v systému dávkování AdBlue. | Zkontrolujte poruchy v Denoxtronicu a nahlédněte do průvodce odstraňováním problémů s řídicí jednotkou. | ||||||||||
1B1 | CHYBA ON CAN CONTROLLE RA | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nesprávná konfigurace CAN. Vadné připojení CAN. Odpor svorek není vhodný. | Zkontrolujte kabelové vedení CAN. Zkontrolujte odpory svorek. | ||||||||||
1B2 | CHYBA ONCAN CONTROLLE RB | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nesprávná konfigurace CAN. Vadné připojení CAN. Odpor svorek není vhodný. | Zkontrolujte kabelové vedení CAN. Zkontrolujte odpory svorek. | ||||||||||
1B3 | CHYBA ZAPNUTO CAN RIADÍ RC | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nesprávná konfigurace CAN. Vadné připojení CAN. Odpor svorek není vhodný. | Zkontrolujte kabelové vedení CAN. Zkontrolujte odpory svorek. | ||||||||||
1B4 | ČASOVÝ VÝSTUP MŮŽE ZPRÁVA BC2EDC1 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nesprávná konfigurace CAN. Vadné připojení CAN. Odpor svorek není vhodný. | Zkontrolujte kabelové vedení CAN. Zkontrolujte zapojení a provoz BC. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
1B5 | ČASOVÝ VÝSTUP MŮŽE ZPRÁVU VM2EDC | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nesprávná konfigurace CAN. Vadné připojení CAN. Odpor svorek není vhodný. |
Zkontrolujte kabelové vedení CAN. Zkontrolujte zapojení a provoz VCM. | ||||||||||
1B7 | CHYBA ZPRÁV MŮŽE PŘI PŘENOSU ZAPNOUT | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nesprávná konfigurace CAN. Vadné připojení CAN. Odpor svorek není vhodný. |
Zkontrolujte kabelové vedení CAN. Zkontrolujte zapojení a provoz ECM. | ||||||||||
1B9 | CHYBA SVĚTLA EOBD SPRAVOVANÉHO CLUSTEREM) | Řidič nevnímá žádný účinek. | Kontrolka MIL / Body Controller vadná. | Projděte si průvodce řešením problémů Body Controller a zkontrolujte linku CAN. | ||||||||||
1BA | ČASOVÝ VÝSTUP MŮŽE ZOBRAZIT DASH DISPLEJ | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zprávy CAN z VCM jsou nekonzistentní. | Projděte si průvodce řešením problémů VCM a zkontrolujte linku CAN. | ||||||||||
1BC | ČASOVÝ VÝSLEDEK MŮŽE ZPRÁVU ZATÍM | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zprávy CAN z VCM nejsou konzistentní. | Projděte si průvodce řešením problémů VCM a zkontrolujte linku CAN. | ||||||||||
1BD | ČASOVÝ VÝSTUP MŮŽE ZPRÁVU CCVS | Řidič nevnímá žádný účinek. | CAN zprávy z VCM nebo BC nekonzistentní. |
Projděte si průvodce řešením problémů VCM / BC a zkontrolujte linku CAN. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
1C2 | CHYBOVÁ ZPRÁVA MŮŽE ETC1 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zprávy CAN z ETC (převodovky) jsou nekonzistentní. | Zkontrolujte spojení ETC s linkou CAN. | ||||||||||
1C3 | ČASOVÝ VÝSLEDEK PŘIJÍMÁNÍ ZPRÁVY TC01 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zprávy CAN od TCO nejsou konzistentní. | Zkontrolujte spojení TCO s linkou CAN. | ||||||||||
1C6 | CHYBOVÁ ZPRÁVA MŮŽE TSC1PE | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zprávy CAN z TCU (Transmission Control Unit) jsou nekonzistentní. | Zkontrolujte spojení TCU s linkou CAN. | ||||||||||
1C8 | CHYBOVÁ ZPRÁVA MŮŽE TSC1VE | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zprávy CAN z TCU (Transmission Control Unit) jsou nekonzistentní. | Zkontrolujte spojení TCU s linkou CAN. | ||||||||||
1D1 | CHYBA MONITORINU G PŘEKROČENÍ ECU | Řidič nevnímá žádný účinek. | Problémy s elektrickým rušením nebo vnitřní řídicí jednotkou. | Pokud chyba přetrvává, vyměňte ECU. | ||||||||||
1D2 | CHYBA MONITORINU G PŘEKROČENÍ ECU | Řidič nevnímá žádný účinek. | Špatné programování řídicí jednotky / blikání Možná interní chyba. | Přeprogramujte centrální jednotku. Pokud se chyba opakuje, v případě potřeby vyměňte centrální jednotku. | ||||||||||
1D3 | CHYBA MONITORINU G PŘEKROČENÍ ECU | Řidič nevnímá žádný účinek. | Špatné programování řídicí jednotky / blikání Možná interní chyba. | Přeprogramujte centrální jednotku. Pokud se chyba opakuje, v případě potřeby vyměňte centrální jednotku. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
1D4 | CHYBA MONITORINU G PŘEKROČENÍ ECU | Řidič nevnímá žádný účinek. | Vnitřní porucha ECU. | Pokud chyba přetrvává, vyměňte ECU. | ||||||||||
1D5 | CHYBA MONITOROVÁNÍ ŘÍZENÍ ECU | Řidič nevnímá žádný účinek. | Vnitřní porucha ECU. | Pokud chyba přetrvává, vyměňte ECU. | ||||||||||
1D6 | VNITŘNÍ CHYBA ECU (TPU) | Deaktivace řídicí jednotky. | Vadné elektronické rušení nebo řídicí jednotka. | Pokud chyba přetrvává, vyměňte ECU. | ||||||||||
1D8 | CHYBA MONI TORINGU ECU PŘEKROČENÍ | Řidič nevnímá žádný účinek. | Vnitřní porucha ECU. | Pokud chyba přetrvává, vyměňte ECU. | ||||||||||
1E+2 | IMOBILIZÉR | Motor se nespustí. | Problém v řízení CAN nebo v řídicí jednotce imobilizéru. | Zkontrolujte, zda je správně připojena řídicí jednotka imobilizéru. Během nouzového postupu zadejte PIN kód imobilizéru. | ||||||||||
1E+3 | CHYBA VNITŘNÍHO MONI TORINGU ECU | Řidič nevnímá žádný účinek. | Vnitřní porucha ECU. | Pokud chyba přetrvává, vyměňte ECU. | ||||||||||
1E+4 | CHYBA VNITŘNÍHO MONITORINU ECU G | Řidič nevnímá žádný účinek. | Vnitřní porucha ECU. | Pokud chyba přetrvává, vyměňte ECU. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možný | Způsobit | Opravná akce | |||||||
1E+5 | PORUCHA NAPÁJENÍ SENZORŮ (12V) | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nadměrné / nedostatečné napětí baterie nebo možný problém s vnitřní řídicí jednotkou. | Zkontrolujte napětí baterie nebo spojení s ECM. V případě potřeby vyměňte řídicí jednotku. | ||||||||||
1E+6 | NAPÁJENÍ SENZORU 1 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nadměrné / nedostatečné napětí baterie nebo možný problém s vnitřní řídicí jednotkou | Zkontrolujte napětí baterie nebo spojení s ECM. V případě potřeby vyměňte řídicí jednotku. | ||||||||||
1E+7 | NAPÁJENÍ SENZORU 2 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nadměrné / nedostatečné napětí baterie nebo možný problém s vnitřní řídicí jednotkou | Zkontrolujte napětí baterie nebo spojení s ECM. V případě potřeby zkontrolujte ECU. | ||||||||||
1E+8 | NAPÁJENÍ SENZORU 3 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nadměrné / nedostatečné napětí baterie nebo možný problém s vnitřní řídicí jednotkou | Zkontrolujte napětí baterie nebo spojení s ECM. V případě potřeby vyměňte řídicí jednotku. | ||||||||||
1E+9 | CHYBA MONITORINU PŘEKROČENÍ ECU | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nadměrné / nedostatečné napětí baterie nebo možný problém s vnitřní řídicí jednotkou | Zkontrolujte napětí baterie nebo spojení s ECM. V případě potřeby vyměňte řídicí jednotku. | ||||||||||
1EA | CHYBA MONITORINU PŘEKROČENÍ ECU | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nadměrné / nedostatečné napětí baterie nebo možný problém s vnitřní řídicí jednotkou | Zkontrolujte napětí baterie nebo spojení s ECM. V případě potřeby vyměňte řídicí jednotku. | ||||||||||
1EB | SNÍMAČ TLAKU ATMOSPHERI C. | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nadměrné / nedostatečné napětí baterie nebo možný problém s vnitřní řídicí jednotkou | Změnit ECU. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
1FA | PŘÍLIŠ VYSOKÝ POČET REGENERATI ONS POPTÁVKA | Řidič nevidí žádnou reakci. Bylo provedeno příliš mnoho regenerací filtru. | Filtr pevných částic může být ucpaný. | Zkontrolujte filtr. | ||||||||||
1FB | PERMANENTNÍ RIGENERÁTY NA ČÁSTI PÁSU | Řidič nevidí žádnou reakci. | Katalyzátor není nainstalován nebo poškozený. | Vizuálně zkontrolujte katalyzátor. | ||||||||||
1FC | PRVNÍ SNÍMAČ VYTLAČENOU PLYNOVOU TEPLOTU E | Řidič nevidí žádnou reakci. | Poškozené nebo nesprávně namontované snímače teploty. | Zkontrolujte informace a stav senzorů. | ||||||||||
21F | PŘÍLIŠ VYSOKÁ ÚČINNOST SYSTÉMU KATALYZÁTORU | Za řidiče není patrná žádná reakce. | Cívka akčního členu je vadná nebo není ve stanovených tolerančních mezích. | Zkontrolujte stav akčního členu. | ||||||||||
225 | PŘERUŠENÍ D PO PŘERUŠENÍ | Mírné snížení výkonu. | Řídicí jednotka se vypíná obecným spínačem namísto klíčem (k15). Možný problém v hlavním relé nebo připojení. | Zkontrolujte zapojení a poté vyměňte hlavní relé. | ||||||||||
228 | HLAVNÍ RELÉ - KRÁTKÝ OKRUH K UZEMNĚNÍ |
Mírné snížení výkonu. | Zkrat v hlavním relé nebo vadné relé. | Zkontrolujte kabeláž mezi baterií a ECM a poté vyměňte hlavní relé. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
232 | TEST ABSOLUTNÍHO SNÍMAČE CHLAZENÍ TEPLOTY | Mírné snížení výkonu | Nesprávné nastavení extrémních podmínek prostředí nebo snímače. | Zajistěte, aby motor pracoval v nekritických podmínkách. Zkontrolujte připojení a přesnost připojení snímače. V případě potřeby senzor vyměňte. | ||||||||||
238 | NÍZKÝ TLAK OLEJE | Mírné snížení výkonu | Chybně seřízené čidlo nebo závady v mazacím systému. | Zkontrolujte připojení a přesnost připojení snímače. Zkontrolujte mazací systém. | ||||||||||
23A | OLEJOVÉ TEPLOTY JSOU NAD NORMÁLNÍMI | Mírné snížení výkonu | Chybně seřízené čidlo nebo závady v mazacím systému. | Zkontrolujte připojení a přesnost připojení snímače. Zkontrolujte mazací systém. | ||||||||||
27C | KONTROLA VSTŘIKOVAČE 2 (VNITŘNÍ ECU) | Jeden nebo více injektorů (banka 1 nebo banka 2) nemusí fungovat | Porucha v řídicí jednotce. | Vyměňte řídicí jednotku motoru. | ||||||||||
292 | TURBÍNOVÝ REGULÁTOR ACTUATO R REGULACE ELEKTROVÉHO NÍZKÉHO OKRUHU PŘÍZEMNÍ |
Slabý výkon | Vadný ovladač VGT nebo kabeláž. | Zkontrolujte zapojení a pohon VGT. | ||||||||||
2A6 | Časový limit zprávy CAN SCR2 | Řidič nevnímá žádný účinek | Problém v Denoxtronicu (na lince CAN). |
Zkontrolujte poruchy v Denoxtronicu a nahlédněte do průvodce odstraňováním problémů s řídicí jednotkou. Zkontrolujte zapojení. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
2AF | VÁŽNÁ PORUCHA EOBD OD DENOXTRO NIC (Bliká EOBD SVĚTLO) |
Řidič nevnímá žádný účinek. | Problémy v systému dávkování AdBlue. | Zkontrolujte poruchy v Denoxtronicu a nahlédněte do průvodce odstraňováním problémů s řídicí jednotkou. | ||||||||||
2B4 | ČASOVÝ VÝSTUP MŮŽE ZPRÁVA BC2EDC2 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nesprávná konfigurace CAN. Vadné připojení CAN. Odpor svorek není vhodný. |
Zkontrolujte kabelové vedení CAN. Zkontrolujte zapojení a provoz BC. | ||||||||||
2C6 | ČASOVÝ VÝSTUP PASIVNÍHO ZPRÁVY CAN TSC1-PE | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zprávy CAN z TCU (Transmission Control Unit) jsou nekonzistentní. | Zkontrolujte spojení TCU s linkou CAN. | ||||||||||
2C8 | CHYBOVÁ ZPRÁVA MŮŽE TSC1VR | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zprávy CAN z TCU (Transmission Control Unit) jsou nekonzistentní. | Zkontrolujte spojení TCU s linkou CAN. | ||||||||||
2C9 | CHYBOVÁ ZPRÁVA LZE NAČASOVAT | Řidič nevnímá žádný účinek. | CAN zprávy od TC (tachograf) nekonzistentní. |
Zkontrolujte připojení tachografu k vedení CAN. | ||||||||||
2D3 | CHYBA MONITORINU G PŘEKROČENÍ ECU | Řidič nevnímá žádný účinek. | Špatné programování řídicí jednotky / blikání Možná interní chyba. | Přeprogramujte centrální jednotku. Pokud se chyba opakuje, v případě potřeby vyměňte centrální jednotku. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
2FF | CHYBA KONTROLA KRITICKÉ DOBY ŘEDĚNÍ OLEJE | Mírné snížení výkonu | Olej byl příliš zředěný. | Vyměňte motorový olej. | ||||||||||
392 | ELEKTROVENTIL ŘÍZENÍ TURBÍNOVÉHO POHONU | Slabý výkon | Spojení je poškozeno. Nadměrné napětí baterie (přehřátí ECU). | Zkontrolujte připojení VGT a pohon. | ||||||||||
3AF | VÁŽNÁ PORUCHA OBD OD DENOXTRONU IC (Blikající světlo EOBD) | Řidič nevnímá žádný účinek. | Problémy v systému dávkování AdBlue. | Zkontrolujte poruchy v Denoxtronicu a nahlédněte do průvodce odstraňováním problémů s řídicí jednotkou. | ||||||||||
3C8 | ČASOVÝ VÝSTUP PASIVNÍHO ZPRÁVY CAN TSC1-VE | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zprávy CAN z TCU (Transmission Control Unit) jsou nekonzistentní. | Zkontrolujte spojení TCU s linkou CAN. | ||||||||||
3C9 | CHYBOVÁ ZPRÁVA MŮŽE HRDV | Řidič nevnímá žádný účinek. | Nesprávná konfigurace CAN. Vadné připojení CAN. Odpor svorek není vhodný. | Zkontrolujte kabelové vedení CAN. Zkontrolujte zapojení a provoz BC. | ||||||||||
3D3 | CHYBA MONITOROVÁNÍ PŘEKROČENÍ ECU | Řidič nevnímá žádný účinek. | Špatné programování řídicí jednotky / blikání Možná interní chyba. | Přeprogramujte centrální jednotku. Pokud se chyba opakuje, v případě potřeby vyměňte centrální jednotku. | ||||||||||
DTC | FMI | Vadná součást | Typ poruchy | Viditelná porucha | Možná příčina | Opravná akce | ||||||||
3FA | REGENEROVAT ION POPTÁVKA ČÍSLO 2 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Příliš mnoho provedené regenerace. |
Zkontrolujte filtr pevných částic a poruchy senzorů. | ||||||||||
4AF | VÁŽNÁ PORUCHA OBD OD DENOXTRO NIC (Blikající světlo EOBD) | Řidič nevnímá žádný účinek. | Problémy v systému dávkování AdBlue. | Zkontrolujte poruchy v Denoxtronicu a nahlédněte do průvodce odstraňováním problémů s řídicí jednotkou. | ||||||||||
4C8 | ČASOVÝ VÝSTUP PASIVNÍHO ZPRÁVY CAN TSC1-VR | Řidič nevnímá žádný účinek. | Zprávy CAN z TCU (Transmission Control Unit) jsou nekonzistentní. | Zkontrolujte spojení TCU s linkou CAN. | ||||||||||
4FA | REGENEROVAT ION POPTÁVKA ČÍSLO 3 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Příliš mnoho provedené regenerace. |
Zkontrolujte filtr pevných částic a poruchy senzorů. | ||||||||||
5AF | ZPRÁVA DM1DCU SPN5 | Řidič nevnímá žádný účinek. | Problémy v systému dávkování AdBlue. | Zkontrolujte poruchy v Denoxtronicu a nahlédněte do průvodce odstraňováním problémů s řídicí jednotkou. |